petrolindustries.com/en- Logo - reviews

petrolindustries.com/en

Includes Buyer Protection

Most relevant positive review

Jul 24, 2023
Besser geht garnicht! Bleiben Sie so wie Sie sind! Einfach perfekt und wirklich empfehlenswert! Schnelle unkomplizierte Lieferung, Hervorragende Qualität der Ware, Die Paßform der bestellten Artikel " als wäre sie für uns angefertigt worden"! Wir werden bestimmt weiterhin treue Kunde bleiben! Vielen Dank für alles und für Ihre Bemühungen!

Most relevant negative review

Jan 28, 2024
Mijn bestelling is niet aangekomen en krijg van Post NL als reden dat adres niet correct is en dat het teruggestuurd is naar verzender terwijl het adres wel correct is en ik een ganse dag thuis was. Ik had graag mijn geld teruggekregen

Reviews for petrolindustries.com/en

May 5, 2024
Mar 7, 2024
Strick Pullover in der Farbe Marine mit Kragen 3 Knöpfen und Reißverschluss unter den Knöpfen am Kragen
Mar 19, 2024

Beschrijving kledingsstuk0

Geef een duidelijke beschrijving van het kledingstuk zoals bij een broek
Mar 20, 2024
model size and outfit are differend than same one earlier ordered
Jan 28, 2024
Jan 29, 2024

Nooit weer

Alles gaat goed tot je het product in ontvangst neemt. Jas zit een vetvlek in, maatvoering is XXL ipv L, rits niet geschikt voor een winterjas. Retour gezonden via DHL met extra garantie (weggegooid geld) niets meer van vernomen.
RK
Ralf K.
Emsdetten
Nov 28, 2023
Return apparently impossible Order numbers that I provide do not work that way I have already written 5 emails and the problem is still not recognized or solved
Answer by petrolindustries.com/en
Nov 28, 2023
We have registered the return for you and confirmed it via mail. For further questions, just contact us via mail, we are glad to assist you.
Jan 22, 2024
Todavía no he recibido la devolución del paquete perdido, uno de los jerseys está mal cosido una manga y otro el adorno metálico está suelto.
Dec 20, 2023
Pull betaald. Niks geleverd....en nu?