cookinglife.eu- Logo - reviews

cookinglife.eu
Reviews:

457 reviews in the last 12 months3,115 total reviews  

3.72
Good

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: May 25, 2020
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
cookinglife.eu fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

Apr 28, 2023
 Verified review
Review would have better but one of the four glasses was broken (it has now been replaced at no cost to me) and there was a mixup with my address.

Top negative review

May 29, 2023
 Verified review
My order 519973 (or 7841128 since there seem to be a mess up with my order number) was placed on 12 May 2023, with the promise that it would be shipped in 5 business days. Now, after 14 business days, while my order has still not arrived, the after sales of Cookinglife do not reply to any of my e-mails, WhatsApp messages or don't pick up the phone (after 30 minutes waiting, it automatically hangs up). Extremely lousy after-sales service (I would put no stars at all if that was an option). I have been a satisfied customer so far but this was the last time I ordered something from Cookinglife.
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for cookinglife.eu

 Sort by  
Relevance
(280)
(27)
(13)
(120)
Reset
11 days ago
 Verified review
First Class Service
Report review
Answer by cookinglife.eu
11 days ago
Dear, Thank you very much for the rave review! We are delighted to hear that you are happy with our service, especially as we have been going through a difficult period. Your positivity is invaluable to us, and we would greatly appreciate it if you would also share a review on our Trustpilot platform. Your experience can help others and contribute to the growth of our community. Here is the link to the Trustpilot review portal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We understand that your time is precious, and we really appreciate you making the effort to support us on multiple platforms. Thanks again for your support and trust in Cookinglife! We look forward to welcoming you back soon and are always here for you.
9 days ago
 Verified review
Super
Report review
Answer by cookinglife.eu
8 days ago
Beste James, Bedankt voor je enthousiasme! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met gourmetten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 hours ago
 Verified review
Report review
2 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
14 hours ago
Dear Derek, Thank you very much for your 5-star review! We are extremely happy that you are so satisfied. We hope you enjoy the coffee cups! Kind regards, Team Cookinglife
2 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
16 hours ago
Beste Stephen, Bedankt voor je mooie review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Als je in de toekomst vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen!
2 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
16 hours ago
Beste Stephen, Bedankt voor je mooie review! We horen graag of je nog iets nodig hebt of vragen hebt over onze producten.
2 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
16 hours ago
Beste Ann, Bedankt voor je mooie review!  We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.  We hopen dat je geniet van je aankopen bij Cookinglife. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we altijd voor je klaar!
4 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
3 days ago
Beste Tom​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
4 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
4 days ago
Beste luciamariei@hotmail.com (mailto:luciamariei@hotmail.com)​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
5 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
5 days ago
Dear Loannis, Thank you for the five stars! We are glad you are satisfied with our service. If you have any further questions or comments, we would like to hear from you.
6 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
5 days ago
Dear Sid, Thank you for your lovely review! We hope you enjoy your purchase from Cookinglife. If you have any questions or comments, please let us know.
7 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
6 days ago
Dear Pia, Thank you for your lovely 5-star review!  We are glad you are satisfied with your purchase. If you have any further questions or need help with anything, please don"t hesitate to contact us.
13 days ago
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
13 days ago
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Feb 2, 2024
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
Feb 2, 2024
Beste Malcolm, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag.
Jan 27, 2024
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
Jan 27, 2024
Beste Alina, Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je Westinghouse Staafmixer! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Jan 26, 2024
 Verified review
Very poor costumer service. Don't respond to customers' messages and, more seriously, acts as if hasn't received them.
Report review
Answer by cookinglife.eu
Jan 29, 2024
Dear Alexandre, Our sincere apologies for the inconvenience and delay in our response to your messages. We understand that good customer service is essential and regret that we did not meet your expectations. Due to increased busyness, we may not have responded in a timely manner, and we are very sorry for that. We greatly appreciate your feedback and want to assure you that we take it seriously. To resolve the issue, we have just sent you an e-mail. We sincerely hope that we can come to a suitable solution together. Please, let us know how we can assist you further and we look forward to your response. Once again, our apologies and thanks for your understanding. Kind regards, Team Cookinglife
5 days ago
 Verified review
Ordered a toaster from the Irish website, it arrived with an EU plug incompatible with out sockets.
Report review
Answer by cookinglife.eu
4 days ago
Dear Christina, Thank you for your feedback. Sorry to hear that you were expecting the order with a UK plug. We are a company from the Netherlands, a European country. We only have articles with a European plug, this is also clearly indicated with the article on our website. We understand that it is a disappointment that you cannot use the article to your satisfaction, you can return the order without any problems to the address below: Cookinglife Office & Warehouse Duinkerkenstraat 40 9723 BT Groningen We hope to have informed you sufficiently and wish you a good day. Kind regards, Team Cookinglife
9 days ago
 Verified review
I placed the order and until now I didn't receive any payment information and order arrangement.
Report review
Answer by cookinglife.eu
8 days ago
Dear Constonce, Thank you for your review. What a shame it didn"t work out, apologies for the inconvenience. According to our payment partner"s system, the payment is still open. When there is no payment, no order is placed in our own system either. Should you still wish to place the order, we kindly ask you to complete the payment. We look forward to receiving your order! Kind regards, Team Cookinglife
Feb 2, 2024
 Verified review
It's been a month now and I still haven't received the frying pan I bought(((.
Report review
Answer by cookinglife.eu
Feb 2, 2024
Dear, I am sorry to hear that you have not yet received your frying pan. I see that we have already shipped your order! Unfortunately due to some delay with the delivery service you haven"t received it yet. It is on its way to you so you will get your items soon. Enjoy your order.
12 days ago
 Verified review
I ordered an English plug and you gave me a European plug
Report review
Answer by cookinglife.eu
11 days ago
Dear Claire Murphy, Thank you for your review. Annoyed to hear that you were expecting a boiler with a European plug, we apologize for this. You ordered from a European company, for this reason we only carry items with a European plug. This is also clearly stated on the website at an article in the description. If you have further questions, please let us know! With kind regards, Team Cookinglife