cookinglife.eu- Logo - reviews

cookinglife.eu
Reviews:

762 reviews in the last 12 months3,590 total reviews  

4.50
Excellent

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Most relevant positive review

Feb 6, 2024
 Verified review
Cooking life had the perfect sized stainless steel trivets for me - 3 sizes as opposed to most only providing 2. They looked to be of superior quality to anything I could order from a uk based company where I live. I firstly checked Trust Pilot and was hesitant to order as many poor reviews. I then checked Trusted shops and reviews there gave confidence to go further. I emailed cooking life to check I could contact them and to check items in stock. I received a prompt response, ordered, received confirmation and delivery information. They arrived yesterday via fedex and Royal Mail. I am super pleased with the quality of the trivets and happy to recommend this company.
CO
CATHARINE O.
KINGS LYNN

Most relevant negative review

Aug 7, 2023
 Verified review
We made a large purchase of items, they were shipped via DHL. NO label saying they were fragile on the box. The items were wrapped in bubble wrap but not taped on the ends so the items rolled out. The box appeared to upside down. Most of the items were completely smashed on arrival. The process to report it needed a number from the picking slip that does not exist. No shipment from them has ever h
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for cookinglife.eu

Sort by  
Latest first
(617)
(56)
(72)
Reset
Aug 26, 2023
 Verified review

Very disappointed.

I placed my order 10 days ago and heard nothing. I did not expect a big delay for a product coming from the Netherlands. I am disappointed and wish that i had not ordered. I have now had feed back asking me for patience as they are having many problems. I am not been given any hope of receiving my order any time soon meanwhile I have paid for it. I would like a refund but again I do not have much hope. I would not have given even one star but had no other option. I would not order from this company again. Trusted Shops association gave me confidence to order from this company.
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 9, 2023
Dear Customer, We are sorry to hear that you had to wait a long time for your order. Our apologies for this! I see that you have now received your package on 04/09. Once again we apologize for the delay and wish you much pleasure with your purchase! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 26, 2023
 Verified review
Quick service and delivery
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 8, 2023
Dear customer, Thank you for your positive review. We are delighted to hear that you are satisfied with our service. We hope you enjoy your purchase! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 26, 2023
 Verified review
answer the mail and send the goods in time
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 8, 2023
Dear Customer, We have sent you an email. We would like to hear from you! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 25, 2023
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 8, 2023
Dear customer, Thank you for your positive review. We hope you enjoy your purchase! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 25, 2023
 Verified review
Item still has not arrived
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 13, 2023
Dear Simon Byrne, Thank you for your review. Annoyed to hear you haven"t received your order yet, we apologise for this! We have sent you an email to inform you about the status of your order. We look forward to hearing from you! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 24, 2023
 Verified review
Professional, trustworthy, quick, good offers
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 5, 2023
Dear Nikflux, Thank you for your positive review! Great to hear that you are satisfied with our service. We hope you enjoy your order! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 23, 2023
 Verified review
Great delivery items perfect
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 23, 2023
Good afternoon, Thank you for your positive review! Great to hear that you are having a positive experience with Cookinglife. We hope you enjoy your order :)
Aug 22, 2023
 Verified review

BBQ cooking mats

Thanks, I got them before and ordered more. Great for the BBQ. Great service with a fast delivery
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 23, 2023
Good afternoon, Thank you for your positive review! Great to hear that you are having a positive experience with Cookinglife. We hope you enjoy your order :)
Aug 22, 2023
 Verified review
good prices, wide selection and fast delivery
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 23, 2023
Good afternoon, Thank you for your positive review! Great to hear that you are having a positive experience with Cookinglife. We hope you enjoy your order :)
Aug 21, 2023
 Verified review
Nothing received!
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 1, 2023
Dear, Thank you for your review. Unfortunate to hear that your order had not yet been delivered! Our apologies for the inconvenience. In our system I see that your order was delivered on August 23rd! We hope you enjoy your received products :) With kind regards, Team Cookinglife
Aug 20, 2023
 Verified review
Very easy to order and delivery was very wuick
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 23, 2023
Good afternoon, Thank you for your positive review! Great to hear that you are having a positive experience with Cookinglife. We hope you enjoy your order :)
Aug 19, 2023
 Verified review
Quick delivery great products
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 23, 2023
Good afternoon, Thank you for your review. Great to hear that the order was delivered quickly and everything was well received. We hope you enjoy your order.
Aug 19, 2023
 Verified review
Bought 10 dip dishes. Good service from EU. Very well packed, no breakages. Perfect size and perfect colour
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 23, 2023
Good afternoon, Thank you for your positive review! Great to hear that you are having a positive experience with Cookinglife. We hope you enjoy your order :)
Aug 18, 2023
 Verified review
Report review
Aug 17, 2023
 Verified review

Unresponsive

No tracking number Asked for one but no response. Couple of weeks since ordering But received nothing as yet….
Report review
Answer by cookinglife.eu
Sep 1, 2023
Dear Paul, Thank you for your review. Unfortunate to hear that your order was not delivered! Our sincere apologies for the inconvenience. We"ve sent you an email to reach a solution with you! We look forward to hearing from you. With kind regards, Team Cookinglife
Aug 15, 2023
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 17, 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Aug 14, 2023
 Verified review

haven't returned my money back (256.4 EUR)

Hi there! Cookinglife.eu hasn't replied to my previous emails during the last month. I have forwarded them my last order that Smartpost (Estonian post) has sent on July 21st back to them (order #JVGL06143473001959557237) because almost all items (Royal Doulton plates) in the package were broken. I would like to request the money back from them 256,4 EUR for those items that were ordered in the initial order on JUNE 13th (#524773), and since that time haven’t been delivered yet. Kindly make 256,4 EUR return and I won’t order anything again from you. I have been waiting this order for a long time, and still haven’t received it fully. I need the funds back as soon as possible. Cheers
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 17, 2023
Dear customer, We"re sorry to hear that you received your order with damage, we apologise for this! We pack your parcel with the greatest care, yet unfortunately it may happen that you have received a damaged item. We have sent you an e-mail with more information about your order. Kind regards, Team Cookinglife
Aug 14, 2023
 Verified review
Speedy delivery.
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 17, 2023
Dear customer, Thank you for your positive review. We are delighted to hear that you are satisfied with our service. We hope you enjoy your purchase! Kind regards, Team Cookinglife
Aug 14, 2023
 Verified review
Report review
Answer by cookinglife.eu
Aug 17, 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Aug 13, 2023
 Verified review

Website does not fill in correct address. Support does not fix it.

I had a horrible experience with cookinglife. If your address is more than a normal amount of characters, it just cuts the address out without any warning. I immediately contacted cookinglife about this issue (over a week of time before it was "delivered"). They just did not respond back to me and now it is being delivered to the wrong address. I would recommend using a different retailer. I emailed many many times and did not get a response back. Now I am working with my credit card to get a refund. Not worth the hassle. Once you place an order they immediately warn you that orders might take months to ship because of a migration they are working on.
Report review