theedge-sports.com- Logo - reviews

theedge-sports.com
Reviews:

472 reviews in the last 12 months1,344 total reviews  

4.80
Excellent

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Most relevant positive review

Mar 14, 2024
 Verified review
I ordered a smartwatch very late on Wednesday night, and the watch was delivered to me in Westmeath (from Cork) by Friday morning. I was very impressed with the very fast turn over and delighted I had it in time for the weekend. Delivery was free but due to the high value of the smartwatch I paid 5€ for the UPS delivery but it probably wasn't even needed - happy to say that was the most expensive option for delivery so again I was happy with the service as recently I find delivery charges to be a lot. Delighted I went with a local business and will recommend them to anyone I speak to, especially as the wat h I wanted was on sale also!

Most relevant negative review

Mar 1, 2024
 Verified review
I have consistently found that no matter how quiet the shop is, there aren’t enough staff. The shop is very overcrowded with stock leaving very little room to move around. There’s no real order to the items and the shop is generally messy. The staff appear disinterested, dismissive and a little rude. The shop is in a handy location and is rather shop locally. However I’ll not be back unless things improve.
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for theedge-sports.com

 Sort by  
Relevance
Mar 3, 2024
 Verified review

Poor experience

Ordered and paid for a product online for Cork in store collection, email confirmed that I could collect the following day. Arrived to store and waited 20 minutes while the team apparently were 'getting my order ready'. Eventually I was told by another staff member the product was out of stock and would not be back in stock for months and I would be processed a refund. Waste of my time.
Report review
Answer by theedge-sports.com
Apr 18, 2024
Hi Kieran, thanks for the feedback. We do text and email when orders are ready for collection. You ordered on a Sunday, the 8 hour processing in the original order email that you would have received is 8 "working hours" to give us adequate time to process the order, and try to prevent you coming in early and wasting your time. Sorry for the stock issue, due to a warranty issue with a cateye computer.
Sep 25, 2023
 Verified review

Voucher hasn't arrived 6 days and counting

Ordered a voucher as a birthday present. It's been over 6 working days and it still hasn't arrived. Why is it taking so long? I live in carrigaline. The edge shop is only a few miles from me. Shouldn't have taken more than 2-3 days? The birthday had come and gone. Won't be shopping in the edge again
Report review
Answer by theedge-sports.com
Sep 27, 2023
Hi Cathal, sorry about this - we have genuinely made an error and totally missed this. So sorry about this. I tried to call you a couple of times this morning to explain and apologise. You would always get an order processed email when we have processed. I have searched but can not see any missed email from you. Best wishes and thanks for ordering from us.
Jan 26, 2024
 Verified review
Ordered online, shop did not have my order when I went to collect. Had to take an alternative. It took 35 minutes to find this out. Assistant was very good and apologetic. Someone messed up. Usually my experience is very good.
Report review
Jan 31, 2024
 Verified review
Great store but poor gift voucher process, but good customer service when query was raised. Guys you got to move with the times. You offer gift vouchers but expect the buyer to get to your store to collthe voucher- really??
Report review
Jul 17, 2023
 Verified review

Very poor service

When advertising something for e-sale and taking the money....you dont hear anything of them. Only because i contacted them, after 9 attempts, thecwoke up realising this part is not available
Report review
Answer by theedge-sports.com
Sep 14, 2023
Hi Xavier, thanks for the feedback and sorry that you ordered an old part that was unavailable - we did our best to check. We do not have a single email from you requesting information on your order, if you had emailed it would have helped to give you an update, as we receive a considerable amount of telephone calls at the moment.
Dec 19, 2023
 Verified review
I was unable to enter my voucher code from SCAR adventure race when shopping online. I contacted customer service and they never replied. I still have the €50 Voucher unused
Report review
Dec 16, 2023
 Verified review

Poor communication

No response to an email query about returning an item by post. No obvious information related to postage returns on website either (that I could find).
Report review
Sep 12, 2023
 Verified review
Delivery was fast. However not easy to find the product I wanted in the search / filter
Report review
Answer by theedge-sports.com
Sep 13, 2023
Hi JoAnn, thanks for your feedback. The Mesh Bags are listed under the Swimming main header->Accessories->Bags We do pay an external company a lot for the search bar functionality - but there are so many products sometimes the old fashioned search through the menus can work better
Aug 2, 2023
 Verified review
Achilles’ tendon aid offers poor support for the price paid
Report review
Answer by theedge-sports.com
Sep 13, 2023
Hi Conor, thanks for the feedback. We have also had good feedback for the UP Achilles Tendon Support also, but everyone's injury is different, sorry it did not work so well for you.
Feb 6, 2024
 Verified review
Issue with the order, no correspondence since
Report review
Dec 2, 2023
 Verified review
No experience, still waiting on delivery
Report review
Jul 13, 2023
 Verified review
package was never recieved
Report review
Answer by theedge-sports.com
Sep 14, 2023
Hi Chris, we processed your order same day, and orders to Canada at the moment take 2 weeks minimum, but can be longer. You left the review after one week - no chance for it to arrive by then.
Mar 12, 2024
 Verified review
I didn’t receive the item
Report review
Answer by theedge-sports.com
Mar 14, 2024
Hello David, I'm very sorry to hear this. We received your order on the 5th March late in the afternoon and dispatched it the following day. A slight delay occurred by An Post however the tracking (which you should have received at the time of dispatch) shows it was delivered on the 8th March. We were unaware there was an issue with your order until this review. I have emailed you further details and also contacted the courier. Kind Regards
Aug 9, 2023
 Verified review
Report review