Weerg
Reviews:

1,355 total reviews   

4.56

Excellent

1,355 reviews since Oct 13, 2017

5
79 %
4
10 %
3
4 %
2
4 %
1
4 %
Trustmark
Valid
Certified since: Feb 7, 2018
weerg.com/en/global fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
Verified identity
Encrypted data transfer
Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out

Review summary

Customers frequently praise the high quality of products and consider the pricing generally competitive and fair. The delivery and order processing are widely noted for being fast and punctual. Many appreciate the clear, responsive, and friendly communication throughout the ordering and support process. Support staff are often described as helpful, professional, and responsive. Additionally, the platform is considered user-friendly, making ordering, quoting, and order tracking easy. However, some customers express concerns about inconsistencies, defects, or quality control lapses in products. A few negative experiences are noted in complex problem resolution with support staff. Some customers find the machining turnaround slower than competitors, and certain services or parts are perceived as too expensive compared to alternatives. Packaging receives mixed reviews, with issues such as insufficient separation resulting in scuffed parts.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this information helpful to you?

Authentic reviews from real people.

How Trusted Shops prevents fake reviews

ReviewsWeerg

(6)
(7)
(6)
(16)
(132)
Community member 
1 Reviews
 Verified
Excellent customer service, responded swiftly and correct to my inquiries, small modifications to the project were done without a problem. Best price available, no extra costs. Production and delivery went as scheduled, and the final product was everything I had expected it to be. I will definitely consider their services again in the future.
Community member 
2 Reviews
 Verified

Good platform, frustrating packaging

The platform itself is good and the pricing is fair. That is exactly what makes the packaging so frustrating. We order for several thousand euros a year and regularly buy larger parts, often more than 150€ each. These repeatedly arrive several to a single large zip bag, where they rub against each other during transport and get scuffed. We have added an explicit note not to do this in the ordering process, and it still happens every single time. This is the exact problem that made us leave our previous supplier. The parts themselves are fine, but careless packaging undermines the whole thing. A bit of separation or padding for higher-value parts would solve it completely. Good platform, fair prices, but the packaging needs serious attention.
Community member 
1 Reviews
 Verified
La mia esperienza con Weerg è stata estremamente positiva. Ho realizzato alcuni espositori personalizzati e il risultato finale ha rispecchiato perfettamente quanto progettato. Ho apprezzato in particolare la qualità di stampa, la precisione dimensionale e la finitura del prodotto, oltre all'organizzazione dell'intero processo: preventivo, ordine, monitoraggio della produzione e spedizione sono stati gestiti in modo chiaro e puntuale. Un servizio affidabile e professionale che utilizzerò sicuramente anche per i miei prossimi progetti. Questa recensione è equilibrata, concreta e valorizza proprio gli aspetti che hai effettivamente riscontrato: qualità, precisione e organizzazione.
Community member 
3 Reviews
 Verified
On one hand fully automated with instant quotes, on the other hand excellent customer support. And best of all: highly precise prints—in my case, MJF PA12 glass beads. Fairly punctual delivery.
Community member 
1 Reviews
 Verified

Partner sicuro

Mi avvalgo abbastanza spesso dei servizi di Weerg, si quelli completamente automatizzati sia con supporto tecnico diretto nei casi più complessi e ho riscontrato sempre massima disponibilità, rapidità e competenza
Community member 
2 Reviews
 Verified
Every time we order, all is perfect as ordered, on time and packed with a lot of care. Top company
Community member 
4 Reviews
 Verified
I like the way you work. If I have a question, you answer it. Really honest.
Community member 
2 Reviews
 Verified
E inutile avere dei macchinari di stampaggio 3d supertecnologici e centri CNC di ultima generazione , se poi non siete in grado da parte del vostro Costumer Service di risolvere i problemi creati da voi durante le produzioni , perchè non avete un Quality standar di controllo le promesse che scrivete nel vostro sito , da me onestamente sono state disattese , nonostante la fiducia che vi ho dato STESSO PRODOTTO riordinato tre volte Il primo ordine tutto ok , ma nei 2 riordini successivi , presentavano difetti di stampaggio e lavorazione meccanica , Mancanza di controllo Due persone costumer service Signora Elena e signor Simone S. NONOSTANTE avete verificato che era un vostro problema di quality standar in produzione Nonostante vi ho segnalato e aiutato a capire quale era il vostro problema per risolvere i difetti vostri produttivi . La risposta del signor SIMONE S. è stata , mi mandi indietro i pezzi che la rimborsiamo per cio che io avevo speso ANZICHE risolvere il problema da voi causato applicando una produzzione piu attenta è stato piu facile per voi dire: CI RIMANDI I PEZZI E LA RIMBORSIAMO , nonostante il danno era riparabile da parte vostra Complimenti ..... ricordatevi che passare dalle stelle alle stalle è un attimo

Reply from Weerg

Buongiorno, grazie per il riscontro. Ci teniamo a ricostruire i fatti per chi legge. I difetti sui due riordini sono reali e li abbiamo riconosciuti subito: il nostro customer service le ha dedicato diverse ore al telefono per analizzare i pezzi insieme a lei e individuare la causa. Il rimborso integrale che le abbiamo proposto non era una scorciatoia, ma la soluzione più rapida e trasparente che potevamo offrirle; se preferiva una nuova produzione, eravamo e siamo disponibili a farla. Capiamo il disappunto, ma il tono di questa recensione non rende giustizia alle persone che hanno lavorato per aiutarla. Il nostro impegno per la qualità e il supporto ai clienti resta lo stesso: se vuole riprendere il discorso, ci scriva a info@weerg.com con il numero d'ordine e riprogrammiamo la produzione dei pezzi. Il team Weerg
E B
Edward B.
4 Reviews
 Verified

"new" cleaning process

The discussion and situation around the "new" cleaning process was not very satisfying.
Community member 
2 Reviews
 Verified

laser cut aluminium trims

Received the laser cut aluminium trims with some scuff marks on one side. Some prep works was required. Price was very low though so that was a very slight annoyance. Packed safely and very well.
Community member 
2 Reviews
 Verified

Smooth quoting process and good quality

Smooth quoting process. Fast deliveries. Have been a customer for 7 years now. Both ordering prototypes in metal and MJF but also MJF parts for production in 1000+ yearly volume. Very satisfied
Community member 
8 Reviews
 Verified
Reliable service, good communication, friedly call center... Very good!!
Community member 
2 Reviews
 Verified
Very responsive. Very helpful
Community member 
1 Reviews
 Verified
Professional, high quality, and reliable deliveries. Highly recommended.
Community member 
4 Reviews
 Verified
Ok
Community member 
4 Reviews
 Verified
parts exactly as required - trusted supplier
Community member 
3 Reviews
 Verified
Community member 
5 Reviews
 Verified
Community member 
1 Reviews
 Verified
Community member 
4 Reviews
 Verified

Great follow up

Steeds bereid om te antwoorden op jouw vragen!

To Verify Authenticity

Verified Reviews

Measures have been taken to ensure that the published reviews only originate from consumers who have actually used or purchased the products or services.

Imported Reviews

They are not included in the overall rating. No verification measures have been taken.

Contact

Visit website

About

This company has linked Trusted Shops profiles.

Show all profiles