16 reviews in the last 12 months16 total reviews

Good

Apr 5, 2024
De har nok laget egen side for norsk, etter tollreglene ble endret i fjor. Hver kolli skal tolles for seg. UPS ordner transport, får vel tollregning en dag fra de 💰 Denne gangen kom to pakker fra en ordre uten problem, så ser ut til at handel her går greit no. Helt tiptop produkter så langt, gode tilbud og priser og jevnlig ekstra rabatt som dekker mva og fortolling.

Apr 2, 2024
Fikk regning fra UPS NORWAY as på mva på 770kr som burde absolutt kommet frem før en betalte/bestilte produktet. Har fått med meg at det kommer mva på alle produkter fra utlandet men dette er kjøpt hos «Motea-norsk.com» Da burde slike ting kommet tydeligt frem. Skal handle mere fremover men blir kanskje fra ett annet selskap🥲

Reviews for https://www.motea-norsk.com/

9 days ago
Apr 4, 2024
Rask levering av solide mc-stands. Varene kom innen få dager. Virker solide, og delene var taite, men samtidig lett å sette sammen. Har ikke fått testet «passformen» til min K1200S enda, da kong vinter plutselig fant ut at 40 cm med snø kunne passe uka etter påske.

Kjempe service

God service og ordner opp uten diskusjoner da jeg mottok en defekt vare.
Apr 2, 2024
God nettside og raskere levering en ved tidligere handel hos dere
Apr 3, 2024
Veldig rask frakt teltet ser ok ut, Men er en skade på teltramme
Apr 2, 2024
God informasjon og rask og ryddig levering.
Apr 5, 2024
teltet var fantastisk holdt hva det lovet
Apr 2, 2024
hurtig levering og svarte på spørsmål
Apr 3, 2024
God pris og kjapp levering.
Apr 11, 2024
Styret er skeivt når det ankommer , noe vi ikke oppdager før alt av elektronikk er tredd i styret og ferdig montert .Leveringen var rask og proff
Apr 2, 2024
Feil på faktura gav 10 dobling av mva krav ved fortolling. Ofte feil angående om norsk mva er iberegnet eller ikke i annonsen.
Ups For dyrt, doblet prisen på bestillingen min. 😒👎