CLUSE.com- Logo - reviews

CLUSE.comReviews

: 1,042Excellent

4.71

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: Mar 27, 2019
updated on: Nov 29, 2022
CLUSE.com is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At CLUSE.com, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more


certified since: Mar 27, 2019
updated on: Nov 29, 2022
CLUSE.com is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At CLUSE.com, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

Reviews for CLUSE.com

485 verified reviews in the last 12 months

1,042 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


Feb 11, 2022
It was very easy to make an order. Everything was like it was written in e mali. But when my order was coming to me for 5-6days nothing has happened in status until I wrote to Cluse and my official post office to see what is going on. Next morning got my order with written specific time on, that had to be done. And I am so happy with the watch. I was more secure because I took this tipe of insurance.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


Sep 28, 2022
J'ai commandé un bracelet de montre que je souhaite renvoyer j'ai voulu utiliser le portail mais ça me met que mon numéro de commande est introuvable.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for CLUSE.com

Filter 
 Sort by Relevance 
(18)
 Verified review
5 days ago
Order to big. I want to return it. The return itself costs like the item price.
Report review
 Verified review
4 days ago
I’ve been waiting for 15 days for a refund and still have had no news
Report review
 Verified review
Oct 11, 2022
But their website only tells you their watches are made in Europe. Poor customer service, not helpful at all.
Report review
Answer by CLUSE.com
Nov 2, 2022
Dear customer, Sorry to hear that you are not happy with your CLUSE. Our HQ is in Amsterdam and our warehouse is in Germany. We see that we are in contact via email with you to have your problem sorted out. KR, Team CLUSE
 Verified review
Oct 22, 2022
Un desastre y engaño con el plazo de envío, en la página ponía de 3a5dias y ya voy otra 15 días y no llega
Report review
Answer by CLUSE.com
Nov 2, 2022
Dear customer, Thank you for your message. According to out system your order has been delivered shortly after you have sent us this review. Hope you like your order. KR, Team CLUSE
 Verified review
Oct 4, 2022
I haven' t received the pack, and I have already paid it !
Report review
Answer by CLUSE.com
Oct 7, 2022
Dear customer, According to the carrier they have tried to deliver the package but they were not able to reach you at home. Please contact us at care@cluse.com so we can send the package again or refund you. KR, Team CLUSE
 Verified review
Sep 20, 2022
Please provide detailed information on the customs requirements for returning an item for refund . I have found the process completely unsatisfactory and my enquiry has resulted in me being directed to a courier company . I simply wanted an exchange to a smaller size. Not difficult but apparently impossible.
Report review
Answer by CLUSE.com
Oct 7, 2022
Dear customer, All information regarding returns are described in our general terms and conditions. If you need any further assistance, you can always email us via care@cluse.com KR, Team CLUSE
 Verified review
Sep 26, 2022
No lo he recibido todavia. Llevo 20 dias esperando
Report review
Answer by CLUSE.com
Oct 7, 2022
Dear customer, According to the tracking your parcel has been delivered by now. Please accept our sincerest apologies for the delay. KR, Team CLUSE
 Verified review
Aug 16, 2022
Producto claramente distribuido con el método de dropshiping. no se molestaron ni en incluir caja o envoltorio. no creo que vuelva a comprar ni a recomendar su compra.
Report review
Answer by CLUSE.com
Aug 19, 2022
Dear customer, Thank you for your message. Please note that we are not a dropshipper and that all CLUSE watches are official CLUSE products. KR, Team CLUSE
 Verified review
Aug 12, 2022
The quality of the item is so poor. The gold/silver mix strap looks so cheap! Returns are a pain!
Report review
Answer by CLUSE.com
Aug 19, 2022
Dear customer, Thank you for your review. Really sorry to hear that you are not happy with your CLUSE article. All items can be returned via our return portal on our website. KR, Team CLUSE
 Verified review
Aug 7, 2022
Never received the item
Report review
 Verified review
Aug 15, 2022
Report review
 Verified review
Jul 27, 2022
The delivery for Morocco is free, so we ordered a watch (as a gift) the 13th of July. Via the tracking code we see that the watch arrived in Morocco on the 15th of July. Since then, it seems that the watch is blocked at customs. We can't contact anybody to resolve the problem. If the shipment is free, why is the watch blocked at customs?
Report review
 Verified review
Jan 10, 2022
Pues mal porque hice el pedido hace más de 15 días , no me ha llegado el pedido ni me devuelven el dinero ni me contestan dónde está mi pedido ni nada. Me han engañado he perdido 70 € y no tengo el producto. Mi hija se quedó sin regalo y se están riendo de mí
Report review
 Verified review
Jan 25, 2022
I was told I would be able to send a return for free. I cannot get a returns label that is pre paid. I am still waiting for this to be sent to me.
Report review
Answer by CLUSE.com
Jan 26, 2022
Hello, thank you for your feedback. If you have questions regarding the return policy you can always have a look at our website. The customer service was already in touch with you to try and solve the issue. Kind regards, CLUSE
 Verified review
Jul 25, 2022
Le colis n’a jamais été livré par le transporteur, donc je ne peux pas noter le produit.
Report review
 Verified review
Jan 13, 2022
J'aimerai enlever le Trusted shop
Report review
Answer by CLUSE.com
Jan 20, 2022
Bonjour, Merci pour vos commentaires. Si notre service client peut vous aider de quelque manière que ce soit, n'hésitez pas à envoyer un e-mail à care@cluse.com. Nous sommes toujours disponibles et vous aiderons du mieux que nous pourrons. Cordialement, CLUSE
 Verified review
Jul 23, 2022
Report review
 Verified review
Jan 11, 2022
Report review