privatesportshop.com/enReviews

: 657Good

4.47

Reviews for privatesportshop.com/en

286 verified reviews in the last 12 months

657 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


Oct 18, 2022
J'ai commandé un pantalon de Bmx et des gants de la marque Shot. La livraison a eu lieu environ 2 semaines après. Pas eu de soucis particulier (si ce n'est le lieu qui a changé mais heureusement toujours dans ma ville). Les 2 articles sont conformes à la description. Cependant les gants étaient trop petits (malgré la prise de mesure comme indiqué sur le site). Donc pas d'autre choix que de les rendre/renvoyer et demander leur remboursement sauf que pour la commande on m'a demandé 2,90€ de frais d'envoi (pour un pantalon + gants) et pour renvoyer (uniquement) les gants c'est 4,55€ à ma charge !!! Franchement c'est la douche froide. Les prix des frais d'envoi/retour sont à revoir.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


Apr 20, 2022
Manque de clarté sur les frais de transport, et taxes en tout genre du fais que je suis basé en Angleterre. Les informations pertinentes devraient être partagés avant le paiement et visible sur la facture. Après avoir acheté des chaussures à €250 j’ai reçu une autre facture pour les taxes anglaises de £105 incluant deux TVA / VAT. Votre site ne devrait pas charger la TVA sur les produits vendus pour l’Angleterre…
Report review

Show all critical reviews

Reviews for privatesportshop.com/en

Filter 
 Sort by Relevance 
(7)
 Verified review
Jan 14, 2023
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Jan 17, 2023
Hello! Thank you for taking the time to rate us. Your rating suggests that you are not completely satisfied with your purchase on our website. Please feel free to share your comments and suggestions by contacting our customer service. Thanks to your feedback, we can improve the quality of our services. We look forward to welcoming you back to our website soon! Your Private Sport Shop Team
 Verified review
Dec 16, 2022
Mas de semana y media desde el pedido, OCHO dias desde su envío y sigo sin paquete... Envio en 72 hrs. Ya! Lamentable servicio
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Jan 17, 2023
Good day, Thank you for your feedback. We take into account our customers" comments in order to improve our service. However, we need to distinguish between the shipping time and the delivery time as mentioned in the sale. We offer deliveries via several market-leading carriers (Colis Privé, Mondial relay or even DPD). All these carriers are independent of our company but do their best to deliver your parcels as efficiently as possible. See you soon! The Private Sport Shop team
 Verified review
Dec 20, 2022
Colis non arrivé. Retourné à l'expéditeur sans notification du vendeur ou du transporteur.
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Jan 17, 2023
Bonjour, Nous sommes navrés de lire votre témoignage. Nous avons bien entendu transmis votre remarque au transporteur en charge de votre colis ainsi qu’à nos équipes logistiques. Notre service client vous contactera rapidement afin de vous apporter des éléments de réponse. Sportivement. L’équipe Private Sport Shop
 Verified review
Jan 2, 2023
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Jan 17, 2023
Hello! Thank you for taking the time to rate us. Your rating suggests that you are not completely satisfied with your purchase on our website. Please feel free to share your comments and suggestions by contacting our customer service. Thanks to your feedback, we can improve the quality of our services. We look forward to welcoming you back to our website soon! Your Private Sport Shop Team
 Verified review
Apr 20, 2022
Manque de clarté sur les frais de transport, et taxes en tout genre du fais que je suis basé en Angleterre. Les informations pertinentes devraient être partagés avant le paiement et visible sur la facture. Après avoir acheté des chaussures à €250 j’ai reçu une autre facture pour les taxes anglaises de £105 incluant deux TVA / VAT. Votre site ne devrait pas charger la TVA sur les produits vendus pour l’Angleterre…
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Apr 20, 2022
Bonjour, Nous sommes désolés de ces soucis de livraison. Nous prenons en compte votre remarque et nous la transmettons auprès du service du transporteur ainsi qu’à nos équipes logistiques. Nous constatons que vous avez déjà été en relation avec notre Service Clients qui a fait au mieux pour vous apporter une solution. Bien à vous, L’équipe Private Sport Shop
 Verified review
Jun 20, 2022
The website claims that the product is sent in one day. I am in Austria and the website where I bought it had an austrian domain. So sent in one day seemed good. Well, it's been a week and my package is still traveling around the planet...
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Jun 22, 2022
Hello. We are sorry to hear that your experience on our website was not positive. Our customer service team sent you a goodwill gesture to apologize for the delay. We hope you will change your mind and give us another chance. See you soon! Your Private Sport Shop Team
 Verified review
Jun 6, 2022
Report review
Answer by privatesportshop.com/en
Jun 8, 2022
Hello! Thank you for taking the time to rate us. Your rating suggests that you are not completely satisfied with your purchase on our website. Please feel free to share your comments and suggestions by contacting our customer service. Thanks to your feedback, we can improve the quality of our services. We look forward to welcoming you back to our website soon! Your Private Sport Shop Team