hunkemoller.dk- Logo - reviews

hunkemoller.dk

177 reviews in the last 12 months5,721 total reviews

Good

Most relevant positive review

Feb 13, 2024
Lack of communication, but the package arrived in around 3 business days, with the tracking link comming on the 1 to last day before I arrived. At the same time they suddenly changed the arrival place, without notice. Good quality product though

Most relevant negative review

Jul 6, 2023
Køb online... Hvorfor har I lavet muligheden for at vælge et bestemt modtager posthus, når der så alligevel afleveres et andet sted. Det posthus vi er tilknyttet, skal vi med 2 busser for at afhente ved. (Grønnedalens Kiosk, Vejle) + 2 busser hjem. Derfor vælger jeg altid, for det meste et posthus nede i byen, tæt på mit arbejde, hvor jeg kan gå hen, inden jeg skal med 1 bus hjem. (Føtex, Strandgade 20, Vejle). Men nu har jeg oplevet flere gange at selv om jeg har valgt posthuset i byen, at det alligevel bliver afleveret i Grønnedalens Kiosk.

Reviews for hunkemoller.dk

May 23, 2024
Jun 8, 2024
Forkert leverings adresse
May 11, 2024
Jeg kan lide keres sortiment men det er omstændig at bestille og finde ud af keres rabat og brug af point
Apr 23, 2024
Easy to order, packet came quickly, nice clothes.
May 21, 2024
May 17, 2024