hunkemoller.dk- Logo - reviews

hunkemoller.dk

177 reviews in the last 12 months5,721 total reviews

Good

Most relevant positive review

Feb 13, 2024
Lack of communication, but the package arrived in around 3 business days, with the tracking link comming on the 1 to last day before I arrived. At the same time they suddenly changed the arrival place, without notice. Good quality product though

Most relevant negative review

Jul 6, 2023
Køb online... Hvorfor har I lavet muligheden for at vælge et bestemt modtager posthus, når der så alligevel afleveres et andet sted. Det posthus vi er tilknyttet, skal vi med 2 busser for at afhente ved. (Grønnedalens Kiosk, Vejle) + 2 busser hjem. Derfor vælger jeg altid, for det meste et posthus nede i byen, tæt på mit arbejde, hvor jeg kan gå hen, inden jeg skal med 1 bus hjem. (Føtex, Strandgade 20, Vejle). Men nu har jeg oplevet flere gange at selv om jeg har valgt posthuset i byen, at det alligevel bliver afleveret i Grønnedalens Kiosk.

Reviews for hunkemoller.dk

Jun 8, 2024
Forkert leverings adresse
Mar 22, 2024

Dårlig service når de laver fejl.

Bestilte et par trusser og en bh. De glemte at medsende bh’en. I stedet for at sende den. Fik jeg pengene tilbage og skulle købe en ny. Jeg fik dog portoen refunderet, men der gik 2 dage med korrespondance. De fratrak min rabat, jeg havde brugt på købet, den skulle jeg så bruge på det nye køb. Masser af administration pga. deres fejl.
Dec 15, 2023
Har ikke modtaget min bestilling en uge efter jeg fik en sms og kundeservice lever slet ikke op til forventningerne - de lover at ringe tilbage, men gør det ikke og de svarer ikke på mine gentagende henvendelser. Penge er trukket fra min konto for lang tid siden. Meget dårlig service.
Dec 15, 2023
En enkelt stjerne pga den lange ventetid på siden. Har været et problem i flere år, men ændres åbenbart ikke. En tålmodighedstest af de svære og hindrer ofte køb, da jeg dropper det pga ventetiden. Varerne er fine - hvis man har tålmodighed og tid nok til at få bestilt.
Dec 4, 2023
Har stadig ikke fået besked om at jeg kan hente min pakke i butikken. Og de siger at de ikke har fået den endnu og der er gået 10 dage nu hvor der kun skulle gå 3-4 hverdage.
Dec 6, 2023
Modtog en mail 24-11-23 at min pakke var på vej og ville ankomme 3-4 hverdage senere. Her 6-12-23 har jeg stadig intet hørt, men pengene er trukket for længe siden.
Jan 19, 2024
Bh’en jeg købte, er meget dårligt pasform og blonde fortil Stropperne er ikke symetriske Så alt i alt en dårlig købsoplevelse 😏
Jan 19, 2024
I put my adress in but the postman Said that it was wrong. I sent the package back and expect my money this weekend or the next
Sep 11, 2023
Its super annoying to get several rate your purchase emails
Jan 20, 2024
Give the product that I ordered
Nov 27, 2023
Man får ikke de bestilte vare.
Dec 18, 2023