FixPart.fi/fi- Logo - reviews

FixPart.fi/fi

1,890 reviews in the last 12 months3,466 total reviews

Good

Sep 16, 2023
Pidin siitä, että toimitus tuli jämptisti ja nopeasti perille. Palvelu toimii niin kuin pitäkin - ainakin Siemensin yhteistyöpartnereille asetettujen laatustandardien mukaisesti. Olen ollut itse Siemensillä töissä service controllerina ja tiedän kokemuksestani, miten teknologian huippuyrityksen varaosapalveluilla pitäisi toimia. Ainot miinus tulee epäselvästä opastuksesta nettisivuillanne. Tilasin ensimmäiseksi väärän termoskannun mallin, koska kuvauksesta ei käynyt nopeasti ilmi se, että kannun väri oli antratsiitti. Jouduin tekemään uuden tilauksen ja palauttamaan vanhan tuotteen, koska toiveeni oli saada musta termoskannu kuten alkuperäinenkin oli. Tein tilauksen älypuhelimella ja sen pienellä näytöllä oli vaikea erottaa, kumpi väri on kyseessä. Tai ylipäätänsä mitä ero näiden kahden tuotesarjan välillä oli. Yleensä alkuperäisissä tuotteissa on mukana myös värin kuvaus. Koodikieli yksin on liian insinöörimaista ajattelua. Siihen Siemens syyllistyy myös valitettavan usein. Loppukäyttäjille koodit ovat usein kuin hepreaa.

May 23, 2023
Tuote tilattu 13.5. Eikä se ole vielä tullu perille! On oltu sähköpostitse yhteydessä asiakas palveluun kysymyksien kanssa. Saatu vastauksia, mutta ei kysymyksiimme. Olemme kertoneet mm. että lähdemme matkalle ja toimituksellä on jo kiire, aikaa enää 2 päivää, sitten ei ole vastaanottajaa ennenkuin 5.6. jälkeen. Lupaamanne toimitusajat ovat jo ylittyneet selvästi. 22.5. lähetys on ilmeisesti tullut Suomeen, mutta kun kysyimme milloin se on meillä tai mistä sen voi noutaa, siihen ei ole saatu vastausta. Meidän eläkelaisperheen näkökulmasta toimintanne on ollut kaikilta osin välttävää ja liikaa oletusarvoista sille asialle, että asiakas selvittää missä pakettimme on. Olemme hyvin pettyneitä teihin. t. Kirsti ja Esko Itäpiiri

Reviews for FixPart.fi/fi

Latest first
May 30, 2023
Dekivery time very long
May 31, 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. Unfortunately, the delivery was slightly delayed, for which we apologise. If there is still something wrong with the product, please let us know. Michèle, FixPart customer service
May 29, 2023
We get wrong product.
May 31, 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive the correct product. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Michèle, FixPart customer service
May 19, 2023
May 16, 2023
Asiakaspalvelunne on suomen kielisille asiakaille täys vitsi. Google kääntäjällä ei aspan hommia voi hoitaa. Tulee aika noloa jälkeä.
May 17, 2023
Good day, I am sorry to hear that you are not satisfied. We tried to help you, unfortunately we were not successful. Michèle, FixPart customer service
May 16, 2023
I have not received the delivery yet
May 17, 2023
Good day, I am sorry to hear that you have not received your order. I see that it should have been delivered. We have contacted you to sort things out. Michèle, FixPart customer service
May 14, 2023
May 13, 2023

You can deliver my order.

You can deliver
May 15, 2023
Good day. I am sorry to hear that you have not yet received your order. I see that it is still on its way. We have sent the tracking that allows you to follow the shipment. Bram, FixPart customer service
May 12, 2023
Still waiting for the package.
May 15, 2023
May 11, 2023
TAVARA EU OLE VIELÄKÄÄN SAAPUNUT:(
May 10, 2023

Huge delay

I bought spare parts to our kitchen over two weeks ago and they still have not arrived.
May 12, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole saanut tilaustasi. Olemme yhteydessä kuljetusliikkeeseen ja olemme myös ottaneet sinuun yhteyttä asiasta. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
May 9, 2023
Hommatkaa oikia ihiminen sinne asiakaspalveluhun nii keskustelu sujuu paremmin.
May 12, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen. Näen, että valitettavasti emme voineet auttaa sinua kyselyssäsi, koska se ei ole mahdollista. Jos voimme auttaa teitä muussa asiassa, ilmoittakaa meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
May 3, 2023
Olisi kiva saada tuote. Toimitus luvattu viiden päivän sisällä, Vieläkään ei tuotetta ole toimitettu. Ensin kirjoitetaan, että ei ehditty toimittaa (eilen) ja tänään, että ei ole voitu toimittaa!! Vaikka kotona on ollut koko ajan 2-3 aikuista + koira. Nyt en sitten tiedä mistä ja milloin sen saan, kun lähetyksen seurannassa lukee, että varastoitu. Ja Post Nord ei vastaa puhelimeen, ei WhatsUpiin eikä Fb messingeriin. - Lisäksi tilisiirrolla maksettaessa olisi tällaiselle satunnaiselle nettiostajalle hyvä informoida selkeämmin, miten se maksu tehdään eli pitää tiedot kopioida tilauksesta ja maksaa verkkopankissa. Monissa kaupoissa maksun suoritus menee automaattisesti verkkopankki valintaan.
May 4, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani, ettet saanut tilaustasi ajoissa. Valitettavasti toimitus viivästyi hieman, mistä pyydämme anteeksi. Jos tuotteessa on edelleen jotain vikaa, pyydämme ilmoittamaan siitä meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
May 2, 2023
Tilasin jääkaappiin hyllyt. Kokoa ei löytynyt esitteestä ja hyllyt olikin väärän kokoiset. Lähetys kustannuksista ei puhuttu mitään ja kun lähetin tuotteet takaisin jouduin vielä maksamaan yli 40€ En tilaa ikinä enään mitään enkä suosittele.
May 3, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen. Jos haluat palauttaa tuotteen ja se on tilattu väärin, palautuskulut ovat sinun kustannuksellasi. Korvaamme kuitenkin palautuslähetyksen kustannukset. Jos sinulla on vielä kysyttävää tästä, kerro meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 28, 2023
Luokaton asiakaspalvelu, viikkoon ei saa mitään vastauksia.
May 2, 2023
Hyvää päivää, Olen pahoillani kuullessani, että et ole saanut meiltä vastausta. Olemme lähettäneet sinulle ohjeet tuotteen palauttamisesta. Se on saattanut päätyä roskapostiin, joten tarkista se myös sieltä. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 26, 2023
Aivan surkia homma palauttaa tuote. Ikinä en enää tilaa mitään
May 2, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen. Jos haluat palauttaa tuotteen ja se on tilattu väärin, palautuskustannukset ovat sinun kustannuksellasi. Korvaamme kuitenkin palautuslähetyksen kustannukset. Jos sinulla on vielä kysyttävää tästä, kerro meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 26, 2023
Olen yrittänyt palauttaa virheellisen tuotteen. Teiltä olen kolme kertaa saanut eri palautustarran mutta mikään niistä ei ole toiminut. Niiden mukaan palautus on osoitettu Tanskaan, eikä teille Korsnäsin!
May 2, 2023
Hyvää päivää, olemme lähettäneet sinulle palautusetiketin, jolla voit palauttaa sen meille. Jos et halua käyttää sitä, voit myös lähettää paketin meille milloin tahansa valitsemallasi kuljetusliikkeellä. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 26, 2023
Todella hidas toimistus, olen jo kuukauden odottantu tuotetta eikä vieläkään ole saapunut. Lupaus oli 3-5 vuorokautta....
May 2, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani, ettet saanut tilaustasi ajoissa. Näen, että viivästys johtui siitä, että tuote oli loppunut varastosta. Pahoittelemme sitä vilpittömästi. Näen, että tilauksesi on nyt toimitettu. Jos jotain on vielä vialla, ilmoittakaa meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 25, 2023

Ovenkahva jääkaappiin

Tuotteen toimituksessa kotiovelle kesti 20 arkipäivää.
Apr 25, 2023
I ordered the wrong product because the image was misleading. I have sent the product back and customer service is not willing to solve my case. I'm wondering if they treat all their customers the same way.