Snackje.com- Logo - reviews

Snackje.com

112 reviews in the last 12 months112 total reviews

Certified since: Sep 26, 2023
Snackje.com fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Dec 14, 2023
We waren zo verbaasd dat we Frutee uit Barbados konden kopen in Nederland! Omdat mijn schoonfamilie en nog best wat meerdere mensen hier uit Barbados wonen zullen er vast wel meerdere bestellingen uit voortkomen. De Frutee Cream Soda is ook heerlijk. Deze was helaas nu uitverkocht. Jammer dat de flesjes over datum zijn, want met sterke bubbels is ie eigenlijk nog lekkerder! Maar voorlopig hebben we de smaak van Frutee Fanta uit Barbados! Dank jullie wel! We will spread the word!

Sep 29, 2023
Betaalbaarder dan de meeste concurrenten. Meerdere producten die uitverkocht zijn lijken erg lang op 'sold out' te staan. Ook erg jammer van de slechte afhandeling rondom de klacht over de niet geldige statiegeld stickers op meerdere (smaken) blikjes en flesjes.

Reviews for Snackje.com

Jan 17, 2024
DV
Deborah V.
Zoetermeer
Feb 9, 2024
Een andere vervoerder. Post nl. Pleurt mijn pakjes op de deurmat.
Answer by Snackje.com
Feb 10, 2024
Beste Deborah, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet optimaal was. Op onze website kan je kiezen tussen PostNL of DPD, mocht je de ene niet fijn vinden kan je altijd gebruik maken van de ander :) Met vriendelijke groet, Luca Snackje
Dec 14, 2023
Dec 7, 2023
Snackje perfecte winkel. Ruim aanbod aardige werknemers. Maar ben wel teleurgesteld dat als ik voor €75 bestel en gratis verzending heb dat ik 5 werkdagen moet wachten door die DPB. Zo’n bezorgservice kunnen jullie beter verwijderen. Snackje zelf is een top winkel.
Jan 4, 2024
Ik kan niks zeggen dan aleen maar super ! Ben heel blij met dit bedrijf . En ze zorgen altijd dat netjes verpakt zit. Nog nooit problemen gehad 🥰
Dec 3, 2023
Kunnen beter letten op houdbaarheid, bij de prime drink kreeg geen statiegeld terug maar logo is er wel, verder alles top
Oct 12, 2023
Nice assortment with awesome packaging! Very nice service aswel would highly recommend!

De Dranken Assortiment

Alles was tip top en lekker ook En k'heb een video gemaakt op tiktok met de pakketje 😊
Dec 22, 2023

Bestellung Dezember 2023

Es wurde schnell geliefert. Alle Produkte kamen einwandfrei. Vielen Dank!
Nov 29, 2023
Snelle levering alles zoals omschreven. Zou zo weer daar bestellen!
Sep 25, 2023
Goeie prijs voor alles ik vind het gewoon een hele goeie website
Nov 30, 2023
really fast shipping. took less than a week, which is nice!
FC
Frank C.
Haarlem
Nov 27, 2023
Fast and reliable delivery, price is nice. Order and GO!
Jan 1, 2024
Delivery took some time, being a shop based in Holland…
Dec 19, 2023
Fast preparation and delivery, all product very good
Dec 2, 2023
Great service , fast delivery . Very well packaged .
Dec 4, 2023

Groot assortiment

Snelle service, keurig verpakt, groot assortiment.
Sep 24, 2023
Very swift and reliable delivery - will order again
Sep 26, 2023
Goeie snelle service bestelling klopte helemaal
Sep 24, 2023
Good selection of products and fast delivery.