Snackje.com- Logo - reviews

Snackje.com

96 reviews in the last 12 months96 total reviews

Certified since: Sep 26, 2023
Snackje.com fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Dec 14, 2023
We waren zo verbaasd dat we Frutee uit Barbados konden kopen in Nederland! Omdat mijn schoonfamilie en nog best wat meerdere mensen hier uit Barbados wonen zullen er vast wel meerdere bestellingen uit voortkomen. De Frutee Cream Soda is ook heerlijk. Deze was helaas nu uitverkocht. Jammer dat de flesjes over datum zijn, want met sterke bubbels is ie eigenlijk nog lekkerder! Maar voorlopig hebben we de smaak van Frutee Fanta uit Barbados! Dank jullie wel! We will spread the word!

Sep 29, 2023
Betaalbaarder dan de meeste concurrenten. Meerdere producten die uitverkocht zijn lijken erg lang op 'sold out' te staan. Ook erg jammer van de slechte afhandeling rondom de klacht over de niet geldige statiegeld stickers op meerdere (smaken) blikjes en flesjes.

Reviews for Snackje.com

Apr 5, 2024
Delicious hard to find products , quick and carefully packed send
11 days ago
Arrived promptly- all items were present
Apr 8, 2024
Apr 3, 2024
Mar 29, 2024
7 days ago

Over datum producten

Er zaten dingen tussen die over de datum waren en niet een beetje maar het waren er 10 stuks
Answer by Snackje.com
7 days ago
Beste Christa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Het klopt inderdaad dat er 10x Oreo Mini Cocoa Crisp in je bestelling zitten die een verlopen THT hebben. Dit stond aangeven in de titel en omschrijving van dit product. Je kunt een bevesting vinden van deze THT-datum op de bestelbevesting, factuur en pakbon. Mocht je nog vragen hebben omtrend je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Luca
Feb 27, 2024

Excellent service

Meticulous service to start as I live in Australia the shipment came within one week and well packaged. well done👏🏽
Mar 11, 2024
Mijn bestelling was volgende dag geleverd.
Mar 23, 2024
Super fast delivery and great prices.
Mar 7, 2024

Best onlineshop for sweets and drinks

Fast delivery and so much nice stuff!