mypalmshop.com Reviews

: 385ExcellentCertified

Details
Contact
mypalmshop.com - Logo - reviews
mypalmshop.com - Logo - reviews

Categories

Contact
Gardenpalms Europe B.V.
Beekweg 18
7887 TN Erica
Netherlands

Reviews for mypalmshop.com 

4.53/5.00
Excellent
How is the rating calculated?

112 reviews in the last 12 months

79 %
11 %
3 %
4 %
4 %
385 total reviews

What other customers say about their experience with mypalmshop.com 

Filter 
(5)
6 months ago
The fig tree arrived completely infested with the mosaic virus, and after 2 weeks it is now about to die. I hope the 2 palm trees will survive longer although some Palms arrived yellow already.
 Verified review|
7 months ago
I bought Avocado of the HASS cultivar. I received seedlings that were not grafted, so they are just seedgrown avocado from the supermarket, they cannot be HASS that has to be propagated by CUTTING or GRAFT. So these avocado are a SCAM. Mypalmshop refuses to pay for shipping them back and refunding me. Very unprofessional and disappointing.
 Verified review|
7 months ago
Packaging not robust enough - needs bubble wrap around pots which were smashed / crushed. Palms were not rooted and since the leaves have died back. It looks like they were recently dug out of the ground that's why! Would not have bought if that had been made clear.
 Verified review|
8 months ago
I received 8 trees crammed into a box,most where damaged and less than half the size advertised. I have tried phoneing, but no answer, I feel they thought they could take advantage of me being an international customer and gave me their worst stock crammed into a box,feel like they have stolen from me.
 Verified review|
1 year ago
very problems ...
 Verified review|
mypalmshop.com - Logo - reviews
mypalmshop.com - Logo - reviews
Answer by mypalmshop.com 
1 year ago
Dear customer, You tried to get a tax refund as you are a VAT based company. As you ordered with our retail department, we cannot give you the tax refund. You had to contact your tax-advisor for this. If you wish to order without VAT, you have to get an account at our wholesale department.