Reviews for exittoys.dk
Sort by
Disappointed quality
We bought a +€1.000,- trampoline, but the quality is not following the price of the product. Especially the side curtains are very poor quality and does not fit together. They have sent us new ones, but the are fitting together just as poorly:(
Also the assembly guide was not good an no video to support the process. And who uses Philips screw heads in 2026!?
The jump experience is good and fits the price.
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re sorry to hear that the quality of certain parts and the assembly experience did not meet your expectations, especially given your investment. We also understand your frustration regarding the fit of the side curtains and the instructions provided.
At the same time, we’re glad to hear that you are satisfied with the jumping experience itself. Your comments about the assembly guide and screw types are valuable and will be shared with our product team for further improvement.
If there is anything we can still do to support you, our customer service team is happy to help.
Kind regards, team EXIT Toys
For meget bøvl.
Hvorfor kan man ikke bare bestille betale og modtage.
Men nej adskillige mails undervejs om at min ordrer ikke var gået igennem og at jeg skulle bestille igen, til trods for at jeg også fik mails om at ordrer var på vej.
Og den kom da også, efter ca. 14 dage.
Det var en i bund og grund en træls oplevelse, men blev heldigvis ikke snydt, selv om jeg frygtede det flere gange undervejs i processen, da jeg også flere gange kunne se at pakken var leveret.
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Tak for din feedback. Vi er kede af at høre, at din oplevelse har været frustrerende, og at kommunikationen undervejs har skabt forvirring omkring din ordre. Det er selvfølgelig ikke sådan, det skal være.
Vi forstår godt din bekymring, når informationerne ikke stemmer overens, og vi er glade for at høre, at du trods alt har modtaget din ordre efter ca. 14 dage. Din oplevelse er vigtig for os, og vi vil bruge din feedback til at forbedre både vores kommunikation og ordreproces fremover.
Team EXIT Toys
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
👌
All fine
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Thank you for your review! Great to hear that everything is fine. Enjoy your product!
Kinds regards, team EXIT Toys
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
👌
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
😃
HomePage stated short delivery time. Reality was a long delivery. Furthermore, exit toys withdrew money as soon as I placed the order which is just poor practice - don’t take people’s money when people haven’t received the product! Especially with a long delivery!
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Thank you for your feedback.
We understand your concern regarding the delivery time. We would like to inform you that your package is currently on its way to you.
We appreciate your patience and hope you will enjoy your order once it arrives. If you have any further questions, we are happy to help.
Kind regards, team EXIT Toys
I have not received my package and your service did not help at all
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Thank you for your message, and we’re sorry to hear about your experience.
We understand your frustration regarding the missing package and that our support did not meet your expectations.
However, we would like to inform you that your order was delivered yesterday according to the tracking information. If you are unable to locate the parcel, we recommend checking with household members, neighbours, or any safe delivery locations.
If you still cannot find it, please contact us with your order details so we can assist you further and look into this together.
Kinds regards, team EXIT Toys
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
😃
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Tak for din besked. Det kan ske, at der ved en fejl bliver bestilt en forkert vare. Vi hjælper dig gerne med at finde den rigtige vare, så du får det, du har brug for. Lad os vide, hvad du leder efter, så finder vi sammen en passende løsning.
Med venlig hilsen,
Team EXIT Toys
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
😃
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
😃
Shipping was fine, but product quality is "one year use"
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Thank you for your review! Glad to hear you are satisfied with the delivery 😊
If you have any suggestions on how we can improve your experience, we would love to hear them!
Kind regards,
Team EXIT Toys
Quality of the product are a bit low, most are a "one year use"
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Tak for din bedømmelse. Vi vil meget gerne høre, hvad der kunne være bedre, så vi kan forbedre os.
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
Thank you for your review!
If you have any suggestions on how we can improve your experience, we would love to hear them!
Kind regards,
Team EXIT Toys
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
👌
You do not keep Your delivery of 1-3 days. My latest purchase was delayed so my grand daughter missed her birthday present.
Not okay....
Answer by EXIT Toys - exittoys.dk
😃
Quick deliver and fantastic support