appelhoes.net
Reviews:

96,166 total reviews across 3 markets 

4.20

Good

96,166 reviews for this company's 3 websites since Jul 16, 2026
5
66 %
4
15 %
3
4 %
2
3 %
1
12 %
Trustmark
Valid
Certified since: Jul 16, 2026
appelhoes.net fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
Verified identity
Encrypted data transfer
Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out

Review summary

Customers appreciate the fast delivery times, competitive pricing, and the generally high quality of the products offered. Many users find the website clear and easy to navigate, with some highlighting clear and proactive communication. Customer service is often described as helpful and friendly, and several reviewers note smooth handling of returns. However, there are complaints about occasional delivery delays or unmet shipping promises. Some customers encounter product defects, durability concerns, or items that do not meet expectations. Experiences with customer service are mixed, with reports of slow responses, poor communication, or unhelpful interactions. Returns can be problematic for some, with frustrations over store credit policies, delays, or denied refunds. Additional issues include concerns about discounts, refunding processes, perceived overpricing of certain products, missing website features, and unclear product information.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this information helpful to you?

Authentic reviews from real people.

How Trusted Shops prevents fake reviews

Reviewsappelhoes.net

(29)
(7)
(11)
(37)
(161)
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review
My initial reaction was negative because PostNl failed to deliver the package. The response from Appelhoes was pleasing; they were understanding. After receiving the bands, I was happy with one and returned the other. This company tries to respect the buyer, which is very important nowadays. Everything is automatic these days, as a customer you are a number, or actually nothing. I didn't have that feeling here.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Mr. C.J. van den Oever, thank you for your kind words and for sharing your experience with us. We greatly appreciate it! We also wish you much enjoyment with your order. Best regards, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review

Always Quality

I'm happy with APPELHOES, once again bought a leather case for my iPhone 17 Pro and this leather case is amazing again! The closure is great and the money pocket perfect. Also, my cards fit great, I can even fit 2 in 1 slot, what more could I want 😁 I'm completely satisfied as always!
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review
When I order an iPad case product, I was under the impression that this would be a parcel. I indicated during the order that it could therefore be left at a parcel pickup point. It turned out to be a mailbox package, which in principle cannot be dropped off at a PostNL pickup point. It's sloppy that this isn't indicated when ordering. Appelhoes knows at the time of ordering that an iPad case will be sent as a mailbox package. Mention this then when ordering. That's more customer-friendly. Then I don't have to provide a different delivery address. That last point is necessary with a package at our house because PostNL just leaves the packages at the door with a big chance that such a package will be stolen!
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Wouter, Thank you for sharing your experience. However, it is not intended to just use the address of a PostNL pickup point as the delivery address. This can only be done through the official shipping options in the PostNL app or through the designated shipping choices during the ordering process. Pickup points do not appreciate when this is done on one's own initiative. Additionally, it is not our responsibility to specify in advance how an order will be sent (mailbox package or regular package), as this depends on size and shipping method. In this case, it was a mailbox shipment, so delivery at a PostNL point was not possible. Sincerely, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review

Top

I was a bit skeptical, but since I could pay with Klarna, it still gave me confidence. I bought a Burga hardshell case for my MacBook two days ago. Tonight it already fell through the mailbox. Very happy with the fast delivery and the good price offer. Saved 30 euros via Appelhoes. Happy me!!
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review
I had a €5 voucher for orders over €40, but ordered an iPad case for €34.90, unfortunately the wrong one. Returned it neatly for free and received a voucher for €34.90. Ordered the right case for €49.90, but could only apply one voucher, the €34.90 one. It's a shame no exception could be made for this. Hence 4 stars and not 5 stars.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Djurre, Thank you for sharing your experience. It is indeed true that only one coupon can be added per order; we understand this can be disappointing. However, it is stated in advance on our website. Kind regards, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review

Top

I was a bit skeptical, but being able to pay with Klarna gave me confidence. Two days ago, I bought a Burga hardshell case for my MacBook. This evening, it was already in the mailbox. Very happy with the fast delivery and the good price offer. Saved 30 euros via Appelhoes. Happy me!!
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review

I was a bit skeptical, but m…

I was a bit skeptical, but since I could pay with Klarna, it gave me confidence. I bought a Burga hardshell case for my MacBook two days ago. This evening, it already arrived in the mail. Very happy with the fast delivery and good price offer. Saved 30 euros via Appelhoes. Happy me!!
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review
Needed a new case on very short notice due to a vacation. I guess I was also lucky with the mailman, but the case arrived just in time before my departure! Well done, Appelhoes!
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey, Thank you for your great review! Glad your case arrived just in time for your departure. Enjoy it and have a wonderful vacation! Best regards, Team Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review
I ordered an item here, but unfortunately it didn't fit well, so I had to return it. Fortunately, the return process was very smooth. I got my money back quickly, and the customer service was truly excellent: friendly, helpful, and clear in communication. Although the product was not suitable for me, I am very satisfied with the service of this company. I would definitely recommend this company!
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Amber, thank you for the kind words and great to hear that everything went to your satisfaction. Kind regards, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review

Fast delivery and good price!

I ordered a screen protector for my new iPhone 18 Pro Max. The product was delivered very quickly and the price was excellent compared to other websites. Very satisfied with the service!
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey, Thanks for your great review! Glad your screen protector arrived quickly and you are so satisfied with the price and our service. Enjoy your new iPhone! Best regards, Team Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review

Outright Embarrassing Customer Service

Rarely experienced such unfriendly communication.\nI asked a very clear and simple question. The product received did not match the description, so my question was whether they had a product that matched the description and thus could deliver the correct product.\nInstead of answering that question, the employee kept insisting on a return. But that was not my question at all. I wanted to know if the right product was available before taking further steps.\nThen it got completely absurd. The employee claimed that I had never asked that question and said I should reread my own previous messages. Meanwhile, my question was plainly in the email exchange. I eventually even sent screenshots showing this literally.\nAfter that, it apparently became clear what I had asked, but then the argument was suddenly that, according to the employee, it was a "remark" and not a "question." That while I very clearly asked if they had a product that matched the description.\nOverlooking a question can happen. But repeatedly not answering, continuing to insist on a return that wasn’t asked for, then claiming the customer never asked the question, and afterwards arguing whether a clear request is a "remark" or a "question" is truly incomprehensible for a customer service.\nInstead of just getting an answer to a simple product question, I had to eventually send screenshots to show what I had written myself. Very bad experience with customer service.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey,\n\nIt's a shame you experienced the contact this way. We don't fully recognize ourselves in your description. For us, it was not always clear from your messages which question you precisely wanted to be answered. Consequently, we unfortunately didn't understand each other well.\n\nAs the product you received did not match the description according to you, we explained several times how you could return it. In this situation, returning is the solution we can offer. You can submit a request through our website, after which we can handle the return further.\n\nKind regards,\nTeam Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review
I want to adjust my experience because I was negative. But after having contact with the service department of Appelhoes, I want to change my opinion. I was helped very neatly, and they explained that most of it was my own fault. I judged too quickly and recommend everyone always contact the service department first. Very nice people and super nicely helped.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Danielle, thank you for sharing your experience with us. We are glad that everything went as desired and that we could solve it to your satisfaction. Best regards, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
6 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review

For the latest phone models sat...

For the latest phone models, there is plenty of choice of cases. Easy to order and super fast delivery. Unfortunately, ordered a bit too early for the discount with the glass protector.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey, Thanks for your nice review! Great to hear that you're satisfied. See you next time! Regards,
Team Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review

My order was supposed to be on Saturday...

My order was supposed to be delivered on Saturday, March 7, but unfortunately, I received nothing. Immediately contacted Applehoes, where I was told that it often happens that PostNL delivers a few days later. On Thursday evening, March 12, still nothing received and contacted them again. Received an email asking if the address was correct. Confirmed that the address was correct, and they would investigate. On Monday, March 16, contacted them again and eventually, a replacement shipment was made, which was properly delivered on Tuesday. Thanks to Applehoes for solving the issue. Unfortunately, they depend on PostNL for logistical handling and performance.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Marcel, Thank you for sharing your experience. We are glad it was resolved to your satisfaction. Enjoy your order! Kind regards, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
2 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review

Happy with protection for older Apple Watch model

Glad that the protection which was available when the model was released is still available for older models of the Apple Watch. Easily ordered and quickly delivered. Neatly packed.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey, Thanks for your great review! Nice to hear that you're satisfied. See you next time! Regards, Team Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review
The ordering for delivery is going well. Having an option to maintain a fixed account (business and/or personal) where you can track history would mean significant added value.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey,\n\nThank you for your review and suggestion! It's good to hear that ordering and delivery went well. We understand that having an account with an overview of your business and personal orders would be helpful. We appreciate your feedback.\n\nBest regards,\nTeam Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
Cross-market review
Imported review
Cross-market review

2 Weeks Ago a Leather Nomad Case...

2 weeks ago, ordered a leather Nomad case with matching cardholder for my new iPhone 17 Pro Max, their website states: order by 21:00, shipped today, which is not true as they send it only a day later. The cardholder is really worthless, I tried it for 1 day, and on that day, the cardholder ended up loose in my pocket 3 times, it also detached from the case very easily. I immediately refunded this cardholder. After 1 week, the glass/plastic on the side of the case broke, the button you use to control the camera, so to speak. I reported this immediately. I fully understand that they say this doesn't just happen, and they're absolutely right. Only, the phone really hasn't fallen or been hit—at least not in a way that I noticed. I really feel that for a case of this price, it breaks very easily. I've emailed and WhatsApped them, and it takes days to get any response at all. If you keep emailing and WhatsApping, you eventually get contact, but if you reply, you’re in for another long period of waiting, and simply calling is not an option. Finally, after waiting a long time, they offer a kind gesture. I can buy a new case via their website and then I have to provide the order number, they then promise to give a good discount. I did this immediately and provided the order number 2 days ago. I have sent several messages and WhatsApp messages until today. I just received a reply that the case I picked is already on offer and that it already has a Father's Day discount. When the case arrives, I’ll send it back immediately, I’ll never buy anything here again. I don’t like companies that repeatedly promise things and constantly fail to keep their commitments, are unreachable by phone, and respond very poorly to emails and WhatsApp messages. NOTE: response to the response. The sad thing is that this company has quite a few negative reviews, and from the responses, it's never Appelhoes.nl's fault. Regarding the wallet, a customer simply has the right to return something, there’s nothing special about that. Concerning the deviation from the solution: you tell me to order a case and provide the order number, then you say I'll receive a discount from you! I do exactly as you say; I order a case as any other customer would. Coincidentally, it's a case on offer, that's unrelated to the solution. Anyone can order this case for X amount. My question to you is, where is the leniency then? You keep bombarding me with messages on WhatsApp, to the point where I've even blocked you. The fact that I say you could have seen which company I am from implies that we are from a nationwide operating smartphone repair company. You might be saving 3 euros now, which in my opinion is not a smart move. We do not sell cases ourselves but we will never make positive advertising for you, in this regard I don't find you clever. For 3 euros, you could have had a satisfied customer, you would have kept your promise, and you might have gained a lot of future benefits.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Dear Michel. Sorry to hear that you experienced our service in this way. We wish to clarify a few points. The wallet you returned ultimately did not meet your expectations. That can certainly happen. Therefore, we accepted your return without dispute and fully refunded the purchase amount. Regardless that there’s nothing wrong with the wallet. Concerning the damaged button of the case: we do not recognize this defect as a manufacturing fault. Such damage doesn't typically occur spontaneously. Despite having our doubts, we offered you a suitable solution out of goodwill to meet you halfway. We do this because we value customer satisfaction, even when a situation does not seem to fall under the warranty. Ultimately, you chose to deviate from the offered solution and make statements like "If you had done your homework a bit, you could have gathered from our company details who I am, then you probably would have acted differently." Such statements say enough about the content of this review. Kind regards, Appelhoes B.V.
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review
Very quick and correct delivery. The case for the iPad Pro 13 inch looks very nice and is pleasant to use! Definitely worth repeating if needed :-)) 👍
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey, Thanks for your enthusiastic review! Glad the case for your iPad Pro 13 inch looks nice and is pleasant to use. See you next time! Best regards, Team Appelhoes
Automatically translated from Dutch
Community member 
3 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review
Already ordered various cases and screen protectors in the past, and always without problems. Quickly ordered and delivered. Recommended.
Automatically translated from Dutch
Community member 
1 Reviews
Cross-market review
 Verified
Cross-market review

Fast Delivery

Fast delivery, good products. It’s a pity though that you don’t get your money back with a return but receive store credit instead. I think this is often forgotten.
Automatically translated from Dutch

Reply from Appelhoes

Hey, Thank you for your review! Great to hear you're satisfied with the fast delivery and our products. On our return page, you can choose between getting your money back or a free exchange. So you are not obliged to choose store credit. Did something go wrong with this choice during your return? Please feel free to contact our customer service so we can assist you. Best regards, Team Appelhoes
Automatically translated from Dutch

To Verify Authenticity

Verified Reviews

Measures have been taken to ensure that the published reviews only originate from consumers who have actually used or purchased the products or services.

Imported Reviews

They are not included in the overall rating. No verification measures have been taken.

Cross-market reviews

Reviews that have been collected via merged profiles. These reviews are included in the global score and may be displayed in translated form.

Rating for appelhoes.net

1.50
Poor
2 reviews since Jul 16, 2026

Contact

Visit website

About

This company has linked Trusted Shops profiles.

Show all profiles