This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out
Review summary
Customers consistently praise the high quality and durability of the products, as well as their beautiful, stylish, and innovative designs. The fit is widely regarded as comfortable and true to size by most customers. Customer service is frequently described as helpful, friendly, and solution-oriented, and delivery speed is often commended as fast and efficient.
However, some customers express disappointment with specific products and mention occasional sizing issues. There are also reports of slow or unresponsive customer support, issues with shipping costs or damaged/missing packages, and frustration with return policies and additional costs such as return shipping or customs.
This text was automatically created by an AI system from user reviews.
Damaged packaging in transit, no delivery, still asked for a review
I was asked to review a product that hasn't been delivered. The package was damaged in transit and sent for repackaging. I don't know if the contents are intact, whether anything is missing, or when it will arrive.
Asking for a product review before confirming delivery is thoughtless — regardless of whether it's automated. A simple delivery status check before triggering review requests would prevent situations like this. Instead, I'm left reviewing your process, not your product.
Reply from marliesdekkers.com/en-se/
Dear Henrik,
Thank you for your review and for sharing your feedback with us. First of all, I'm sorry to hear that your order couldn't be delivered to you right away as I can imagine you were looking forward to receiving it.
I understand that receiving a review request for an order you haven't received yet is disappointing. It's correct that this is an automated process. Although our system does check the most recent status of the order before sending out the email, the communication between this system and the courier tracking code is not flawless. My apologies for this inconvenience.
I see that the order has fortunately been delivered in the meantime and want to wish you lots of fun from your purchase.
Kind regards,
Carmen
Community member
4 Reviews
Verified
betalen van de retour kosten is een steek voor de verkoop zeker daar je niet precies weet hoe iets gaat passen. Vandaar is er altijd wel iets dat terug gestuurd wordt!
The cup size was smaller than usual. Got a friendly advice to send everything back and reorder to be able to benefit from the free pareo. Thx customer service team, a pity I need to pay for the cost despite ordering a new bikini
Community member
1 Reviews
Verified
I like the product. As far as I'm concerned no improvements are needed
Bras are perfect for me. But why I can not find my shopping history in my account??
Community member
2 Reviews
Verified
Snelle levering. En de kwaliteit is prima. Ik draag deze slips al jaren.
Community member
1 Reviews
Verified
Kwaliteit en doordachte ontwerpen zijn ontzettend goed. Heel blij mee!
Community member
2 Reviews
Verified
Kwijt geraakt pakket post , erg vervelend maar fijne afhandeling
Community member
1 Reviews
Verified
No actual size guide on the site. My package arrived a week ago and I reached out to customer service to advise me on the size guide as my item is too big in parts. No response. Very disappointed in the brand considering the items are not cheap
Reply from marliesdekkers.com/en-se/
Dear Kate,
Thank you for your review. I can imagine you were looking forward to wearing your beautiful new marlies|dekkers set, so I'm sorry to hear that you haven't found the right size yet.
It's correct that we currently do not have a size guide in inches/centimeters available for bottoms, and we understand that this would be extremely helpful to have. Our team is working on this, thank you for sharing your feedback with us.
I see that my colleague from our customer service has replied to your email (we apologise for the delay due to our sale period). She's happy to assist you further with an exchange and to help you find your perfect size match!
Kind regards,
Carmen
Community member
1 Reviews
Verified
Customer service always very helpful and solution-oriented.
Community member
1 Reviews
Verified
Best fitting, beautiful design, my underwear/beachwear
The very fast delivery and the nice collection.
Nothing!
Community member
1 Reviews
Verified
THE QUALITY IS SUPER!!!!
Community member
4 Reviews
Verified
Community member
1 Reviews
Verified
Love the lingerie you make!
Community member
2 Reviews
Verified
Lovely products and very fast delivery.
To Verify Authenticity
Verified Reviews
Measures have been taken to ensure that the published reviews only originate from consumers who have actually used or purchased the products or services.
Imported Reviews
They are not included in the overall rating. No verification measures have been taken.