bike-discount.de/en- Logo - reviews

bike-discount.de/en 
Reviews:

33,035 reviews in the last 12 months104,395 total reviews  

bike-discount.de/en- Logo - reviews

bike-discount.de/en 
Reviews:

33,035 reviews in the last 12 months104,395 total reviews  

Review summary

Reviews for bike-discount.de/en are consistently positive. Customers consistently praise the shop for its competitive prices and attractive discounts, as well as the wide selection of bike parts, accessories, and bikes available. Many appreciate the responsive, helpful, and professional customer support, which efficiently resolves issues and communicates clearly. Delivery is generally fast and reliable, and most users find the website easy to use with good search features. Packaging is often secure and robust, and the return and refund processes are generally smooth and hassle-free. Some customers also highlight reasonable or discounted shipping fees. However, there are requests for loyalty rewards, a broader product range including more brands, and clearer information regarding tax and shipping costs. Occasional delivery delays, unclear tracking, and issues with third-party couriers are reported. Some users experience website bugs, language or country setting frustrations, and difficulties during checkout or order edits. A subset of customers received damaged boxes or desire improved packaging for delicate items. Several find the return and refund process complicated or wish for clearer instructions and tracking. Many express dissatisfaction with high shipping costs, particularly for small or international orders.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for bike-discount.de/en

 Sort by  
Community member 
6 Reviews

Vague delivery

The products I ordered (bicycle components from several different manufacturers of total value +3.000€) arrived without original manufacturer’s packaging, all different items just wrapped up in bubble wrap and placed haphazardly in a cardboard box, which I found very strange. When I asked about the reason for missing packaging I really did not get any clear answer. Instead I was offered a 50€ refund - which I did not even ask for and to this day do not understand why I got a refund. Finally I was told that ”maybe the packaging was damaged and someone removed it”. Not very convincing… I am still wondering what really happened…
Answer by bike-discount.de/en
Dear Customer, Thank you for your detailed feedback. We understand that it can be unsettling to receive high-quality bicycle parts without the manufacturer's original packaging. In certain cases, the original packaging may be damaged during transport or storage and is then removed. We regret that you did not receive a clear and satisfactory explanation at the time. The partial refund was granted as a gesture of goodwill due to the inconvenience caused by the packaging. According to the correspondence, you agreed to this and everything was communicated. If you have any further questions, please feel free to contact our customer service team at any time using the contact form. We sincerely apologise for any confusion.
Community member 
49 Reviews

really good

Great service every time! Fast delivery, clear communication, and orders always arrive exactly as expected. Highly recommended!
Community member 
2 Reviews

Very good experiences

Good prices, many promotions, smooth deliveries.
Community member 
3 Reviews
Good service, trusted delivery, and fair prices.
Community member 
3 Reviews
Speedy, good prices and a solid selection.
Community member 
10 Reviews
Always good. Fast delivery good price
Community member 
3 Reviews
The service is excellent and when a faulty brake came I sent it back and they send me one new amazing work!!
Community member 
1 Reviews
Kupowałem w cenie netto, teraz wchodzi mi cena brutto. Po ostatnich zmianach ceny urosły średnio 5%.
Answer by bike-discount.de/en
Dear Customer, Thank you for your order and for your feedback. We understand your comment regarding the price differences. Please note that our website always calculates the VAT of the country to which the delivery is made. Therefore, differences may occur for international orders. We apologise if this has caused any confusion and are happy to answer any further questions you may have. Please contact our customer service team using the contact form if you would like a detailed review of your order. Thank you for your understanding and feedback.
Community member 
4 Reviews
Alles wie immer ,einfach problemlos, ich hatte immer gute Erfahrung
Community member 
1 Reviews
quick response and delivery
Community member 
3 Reviews
fast and cheap delivery
Community member 
7 Reviews
Como previsto
Community member 
1 Reviews
All good.
Community member 
1 Reviews
Everything you possibly needed for a bike its there for the best price and with a fast delivery🤜🤛
Community member 
2 Reviews
Everything went great. Orderin is easy, delivery is reliable and products are what is ordered.
Community member 
1 Reviews
Great Selection, great prices, great service - please keep up the amazing job!!
Community member 
1 Reviews
Easy to use, parts arrived on time.
Community member 
1 Reviews
Fast dispatch and shiping
Community member 
1 Reviews
fast and god service
Community member 
1 Reviews