Trustmark
Certified since: Jul 30, 2024Valid
Verified identity
Encrypted data transfer
Clear ordering process
Trusted Shops Buyer Protection
This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out
Review summary
Customers often praise the fast delivery speed, the quality and freshness of the flowers, and the easy-to-use online ordering process, especially for international orders. Recipients are frequently delighted with their gifts, leading to high satisfaction. However, some customers experience delayed deliveries and are disappointed with the size or freshness of the flowers. There are also reports of discrepancies between what was ordered and what was delivered, particularly regarding bouquet appearance and included extras. Customer service receives mixed feedback, with some feeling their concerns were not properly addressed.
This text was automatically created by an AI system from user reviews.
Was this information helpful to you?
Authentic reviews from real people.
How Trusted Shops prevents fake reviewsReviewsEuroflorist.de/en
(41)
(9)
(14)
(18)
(162)
Verified
My love received the flowers in perfect condition. Great service.
Reply from Euroflorist.de/en
Good day,
It’s great to hear that everything went smoothly and that you’re fully satisfied with our service.
Thank you very much for your time and for your order.
Best regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
Lovely flowers and carefully delivered. Recipient really liked them and the chocolate
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you so much for your lovely review! 🌸 We’re delighted to hear that the flowers were delivered with care and that the recipient enjoyed both the flowers and the chocolate. We’re happy to have been part of such a special moment and hope to serve you again in the future! 💐🍫
Verified
Easy to use sending flowers to Germany from UK.
Reply from Euroflorist.de/en
Good day,
It’s great to hear that everything went smoothly and that you’re fully satisfied with our service.
Thank you very much for your time and for your order.
Best regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
Reduce the shipping costs. I paid over 100 euros for 2 bouquets that would cost me max 70 euros if I bought them from street shop
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you for your feedback. We understand that the total cost, including delivery, can feel high. We appreciate you sharing your concerns about our shipping costs and will take your feedback into consideration.
Verified
Gift arrived on the day and it was throughly enjoyed by the recipient
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you so much for your wonderful feedback! 🌸 We’re delighted to hear that your gift arrived on time and that the recipient enjoyed it so much. We truly appreciate your trust and hope to make another special occasion just as memorable in the future! 💐
Verified
Meine Nichte war begeistert. Sie hat mir ein Foto vom Blumenstrauß geschickt, der wirklich sehr schön war. danke für Ihren schnellen Lieferservice, der die Anweisungen einhält
Reply from Euroflorist.de/en
Guten Tag,
vielen Dank für Ihre schöne Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihre Nichte von dem Blumenstrauß begeistert war. Es gibt immer einen guten Grund, Blumen zu versenden – vielen Dank, dass Sie unseren Service genutzt haben, um jemandem eine Freude zu bereiten.
Gerne wieder!
Herzliche Grüße
Kundenservice Team Euroflorist
Verified
The flowers were beautiful. They went to my friend in Germany.
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that the flowers were beautiful and that your friend in Germany was happy to receive them. It means a lot to us that we could help make their day special! 🌸
Verified
It was easy to use. The flowers were great
Reply from Euroflorist.de/en
Good day,
It’s great to hear that everything went smoothly and that you’re fully satisfied with our service.
Thank you very much for your time and for your order.
Best regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
I sent flowers from Germany to my sister in Brtonigla. They were fast and a beautiful bouquet. They lasted more than 2 weeks! Amazing! I will definitely use them again.
Reply from Euroflorist.de/en
Hello,
Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that your niece was thrilled with the bouquet. There's always a good reason to send flowers thank you for using our service to brighten someone's day.
We'd love to use your service again!
Kind regards, The Euroflorist Customer Service Team
Verified
All good
Ordering easy, good choice, arrived on time, recipient delighted.
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you very much for your review! We’re delighted to hear that everything went well. 🌷
Verified
Got there on time. The overall experience was great! Just wish that the note I wrote was placed or written inside the card I had ordered instead of just being left out and about.
Reply from Euroflorist.de/en
Hello,
Thank you for your rating. We’re glad you chose our service and hope to fully delight you with your next flower order!
Warm regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
Very fast the service
Reply from Euroflorist.de/en
Hello,
Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you were happy with our fast service. We appreciate your trust in Euroflorist and look forward to serving you again!
Kind regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
Easy to order, quick delivery, and beautiful flowers.
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you so much for your wonderful review! 🌸 We’re delighted to hear that you found the ordering process easy, the delivery quick, and the flowers beautiful. We truly appreciate your kind words and look forward to serving you again! 💐
Verified
Reply from Euroflorist.de/en
Hello,
Thank you for your rating! We're glad you were satisfied overall and appreciate you choosing Euroflorist.
Kind regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
Beautiful bouquets and efficient in delivery timing
Reply from Euroflorist.de/en
Thank you so much for your lovely review! 🌸 We’re delighted to hear that you enjoyed the beautiful bouquet and were happy with the delivery timing. We truly appreciate your kind words and look forward to serving you again! 💐
Verified
Did exactly what was asked. Good quality flowers and easy to use website.
Reply from Euroflorist.de/en
Hello,
Thank you very much for your wonderful words and your fantastic 5-star review! We are especially pleased that you felt well looked after and valued.
Your recommendation means a great deal to us. We look forward to assisting you again with your next order.
Best regards,
The Euroflorist Customer Service Team
Verified
I was very disappointed, and I was regret fully regret to deal with this company and website and I wish I tell everybody how you are dealing with us it’s suppose I got the first large flower picture you can see it in attachment then I got the second picture, different old flower and small size or also I order chocolate 110 G I got 65G so I totally disappointed to deal with you and I wish how come to make a review of your companies or your website in the website to nobody deal with you because this is totally spam or scam.
Reply from Euroflorist.de/en
Hello,
We’re truly sorry to hear how disappointed you were with your order. We understand your frustration, especially when the bouquet did not meet your expectations in terms of size and appearance, and the chocolate you received was smaller than the 110 g product you ordered. This is certainly not the experience we want our customers to have, and we sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused.
Kind regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
I ordered bouquet & chocolates to be delivered on Thursday Sept 24 my friend’s 60th birthday. After several emails you agreed to resend as flowers ne er arrived. They finally arrived Wednesday Sept 30, 6 days late & with no chocolates:(
Reply from Euroflorist.de/en
We’re truly sorry to hear about your experience. A six-day delay is certainly not acceptable, especially for a 60th birthday, and we’re also very sorry that the chocolates were missing from the replacement delivery. We completely understand your disappointment after having to contact us several times. Please contact our customer service so we can look into your order and find a suitable solution. 🌸
Verified
Best fast service
Reply from Euroflorist.de/en
Good day,
It’s great to hear that everything went smoothly and that you’re fully satisfied with our service.
Thank you very much for your time and for your order.
Best regards,
Euroflorist Customer Service Team
Verified
Ich bin leider sehr enttäuscht von meiner Erfahrung mit Euroflorist.
Der gelieferte Blumenstrauß entsprach optisch deutlich nicht dem Strauß, den ich bestellt hatte. Es geht dabei nicht um den Austausch einzelner Blumen, sondern um den gesamten Eindruck des Bouquets, der wesentlich schlichter war als auf der Website dargestellt. Das war besonders unangenehm, da der Strauß als Geschenk gedacht war.
Noch enttäuschender als die Lieferung selbst war jedoch der Umgang mit meiner Reklamation. Obwohl ich Vergleichsfotos des bestellten und des gelieferten Straußes eingereicht habe, erhielt ich lediglich standardisierte Antworten. Auf meine eigentlichen Argumente wurde überhaupt nicht eingegangen. Stattdessen wurde immer wieder betont, dass die Blumen frisch seien und dem Wert entsprächen – das war jedoch nie der Gegenstand meiner Beschwerde.
Als Kundin hätte ich erwartet, dass mein Anliegen individuell geprüft und ernst genommen wird. Leider hatte ich den Eindruck, dass meine Reklamation pauschal abgelehnt wurde, ohne die offensichtlichen Unterschiede zu berücksichtigen.
Aus diesem Grund kann ich Euroflorist leider nicht weiterempfehlen.
Reply from Euroflorist.de/en
Guten Tag,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung so ausführlich zu schildern. Es tut uns leid zu hören, dass der gelieferte Strauß nicht Ihren Erwartungen entsprach und Sie mit der Bearbeitung Ihrer Reklamation unzufrieden waren.
Wir verstehen, dass gerade bei einem Geschenk der Gesamteindruck des Bouquets eine wichtige Rolle spielt. Ebenso bedauern wir, dass Sie den Eindruck gewonnen haben, Ihr Anliegen sei nicht ausreichend individuell berücksichtigt worden.
Ihr Feedback nehmen wir sehr ernst und geben es intern weiter, damit wir unseren Service und die Kommunikation mit unseren Kundinnen und Kunden weiter verbessern können.
Herzliche Grüße Kundenservice Team Euroflorist