No Excess- Logo - reviews

No Excess

225 reviews in the last 12 months500 total reviews

Certified since: Jan 13, 2022
No Excess fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Aug 2, 2023
Uitstekende kwaliteit kleding. Gaat lang mee. Perfecte pasvorm. Veel keus. Vaak betaalbaar. Wat beter kan: Doe nou alles eens in de Nederlandse taal. Ik lees en spreek behoorlijk Engels, maar ik vindt dat als er een product in Nederland verkocht wordt, Nederlands geschreven en gesproken moet worden. Bij de aflevering van de kleding, zit er een in het Nederlands geschreven kaartje bij. Dus, het kan wel. Ik weet toevallig van diverse personen, dat ze niets kopen bij No Excess, omdat het in het Engels is geschreven. Graag verandering. Het haalt nieuwe klanten binnen.

Mar 31, 2024
My husband was already a customer, we made an online order only to find the return costs us money! I buy online every week and have never seen a costly return for 15 years ! A shame and you have lost a customer !

Reviews for No Excess

Jan 23, 2024
Jan 19, 2024
Jan 19, 2024
Jan 22, 2024
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn bestelling gekregen. Terwijl het bedrag al betaald is. Echt niet te geloven.
Answer by No Excess
Jan 26, 2024
Beste Dick, Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gekregen op je bestelling. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er een berichtje naar je is gestuurd met de melding dat het artikel helaas niet meer op voorraad was en dat daarom je bestelling niet is afgeleverd. Ik zie ook dat er op 23 januari een berichtje is verstuurd met de melding dat er een refund is gemaakt. Mocht er ooit in de toekomst nog iets zijn met een bestelling stuur ons dan een (webshop@no-excess.com) of bel ons dan kunnen wij het meteen voor je uitzoeken. Nogmaals onze excuses voor het ongemakt Nog een mooie dag en fijn weekend. Groetjes Team No Excess
Jan 3, 2024
Snel verstuurd. Aanbevolen maat door de website blijkt echter compleet verkeerd te zijn. Ik heb trouwens ook liever extra korting ipv Yatzee of andere spelletjes

Quick delivery!

Quick delivery accompanied with a friendly note
FH
Frank H.
Halle / W.
Dec 31, 2023
Gute Qualität. Passform super. Danke
JS
Jan 3, 2024
Alles Bestens. Gerne wieder.
Good feeling, good price
in cap lovely A