vet-concept.nlReviews

Reviews for vet-concept.nl

4.63/5.00

28 reviews in the last 12 months

1 star

What other customers say about their experience with vet-concept.nl

Uitstekende webshop, doen wat ze zeggen. Een aanrader!
Wonderful services
Everything is OK, web site is not Always clear regarding the product.
Tip top products and service !
Excellent service
Toll
Everything top
Es darf nicht sein das ich die Ware in Niederlande 20% teuerer bezahlen muss. Wieso gelten für die Niederlande andere Regeln??
 Answer by vet-concept.nl
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Für die Niederlande liegen keine abweichenden Verkaufspreise vor. Bei Rückfragen können Sie sich gerne unter unserer kostenfreien Servicenummer 0800 6655220 melden. Viele Grüße Ihr Vet-Concept Team
Het product is goed, mijn hond lust het helaas niet. Dat is jammer, het is natvoer gans, heeft weinig purine dus het leek mij ideaal om aan het hondje te geven ivm haar medicijn Allupurinol tegen Leishmania. De communicatie en verzending was overigens zeer goed van Vet Concept.
Dit betreft de website. Erg onduidelijk, moeilijk te bestellen in Nederlands. Ook blijkt bv dat honden pup natvoer precies hetzelfde is dan honden senior voer. Na tonisch contact (in Duits) beetje vaag antwoord
Ik vond een gedeelte v.d. producten niet goed. Heb met de klantenservice gebeld, maar ze kwamen mij hierin niet tegemoet.
Goed bereikbaar, ook per telefoon. Erg aardig en top producten. Aan iedereen zeer aan te raden
Goed voer en snelle levering
Altijd goed en de hond vind het heerlijk, en super gemakkelijk bestellen
Quick delivery of quality products
Snelle correcte afhandeling van de bestelling, zoals altijd.
Erg tevreden
n.v.t.
Graag de volgende keer een paar dekseltjes meesturen, of moet ik deze ook bestellen????
Vet-concept is een prima winkel met goede service en goede producten. Levering was door DPD en daar ben ik minder tevreden over. Ze bieden het pakket maar één keer aan en vervolgens moet je een aantal dagen wachten voor je het kunt ophalen bij een ophaalpunt. Geef mij maar Post NL.