Ezee-e.no

Feb 6, 2024
Jan 14, 2024
God service, rask levering
Apr 9, 2024
Tak for stjernerne. Glad du kan lide vores service.
Nov 16, 2023
Jeg har vært kunde hos Ezee i over et år nå, og jeg kan ikke anbefale dem nok for deres engangs e-sigaretter. Produktkvaliteten er gjennomgående utmerket. Frakten er rask, og nettsiden er brukervennlig. Kundeservicen deres er førsteklasses - jeg hadde et mindre problem en gang, og de løste det raskt og profesjonelt.
Apr 9, 2024
Tusind tak for de fine ord og stjernerne. Vi er glade at vi kan give god service og at du syntes at vores produkter er gode. Tak for at være stabil kunde
Nov 14, 2023
Har handlet her i cirka fire år nå, og det har aldri vært noen problemer! Kvaliteten er god, prisene er rimelige (jeg har ofte sammenlignet med alternativer, men det har aldri lønt seg med tanke på leveringstid og total kostnad), og de håndterer reklamasjoner på en seriøs måte! En bra og ryddig nettbutikk.
Apr 9, 2024
Tusind tak for dine fine ord. Vi er glade for at du er en stabil kunde og at du syntes vi giver god service
Nov 17, 2023
Fraktprosessen er effektiv, og jeg har aldri hatt noen problemer med tollen. Det er en game-changer for de av oss i regioner med strengere regler. Ezee har blitt min go-to for nikotinprodukter, og jeg anbefaler det til andre i Norge
Apr 9, 2024
Tak for de fine ord. Bliv gerne ved med at anbefale vore produkter
Nov 16, 2023
Å bo i Norge kan være en utfordring å finne en pålitelig kilde for nikotinholdige produkter. Heldigvis kommer Ezee gjennom! Ikke bare tilbyr de et stort utvalg av engangs e-sigaretter, men de leverer også med nikotin til Norge.
Apr 9, 2024
Tak for din kommentar. Som du ved skal man have læge erklæring for nikotinprodukter og hvis du giver en sådan, så leverer vi gerne
Nov 15, 2023
Jeg har vært kunde hos dem i mange år og har aldri støtt på problemer. Én gang ga de meg ekstra kompensasjon på grunn av skadede produkter. De gir også gode råd for å støtte røykeslutt.
Apr 9, 2024
Tak for de fine ord og rating. Vi er glade for dig som stabil kunde og gør hvad vi kan for at hjælpe
Nov 17, 2023
Pålitelig! Jeg har vært en lojal kunde hos ezee-e en stund nå. De leverer, og kundeservicen deres er fantastisk. Jeg bekymrer meg aldri for levering eller sen forsendelse.
Apr 9, 2024
Tusind tak for de fine ord og rating. Det er en fornøjelse at kunne levere god kundeservice
Nov 20, 2023
Virkelig fine produkter, jeg vil gjerne ha noen flere smaker med nikotin også. Jeg har tidligere fått levering på 1-2 dager med DHL, det savner jeg igjen!
Apr 9, 2024
Tak for din rating. varianter med smage og nikotin bliver snart forbudt og kan derfor sandsynligvis ikke sælges om et par år. DHL er besværlige når det drejer sig om e-cigaretter, så vi er nødt til at bruge PostNord. Desværre
Nov 22, 2023
Så enkelt å bruke produktet, det oppfyller mine forventninger fullt ut, jeg kommer tilbake når jeg går tom. Absolutt verdt å anbefale.
Apr 9, 2024
Tusind tak. Det e dejligt at vi opfyller dine forventninger.
Nov 2, 2023
Fantastic service from very friendly people. Love the product. Will definitely be recommending you to everyone I meet
Apr 9, 2024
Thank you for your rating and the stars. We are happy you like our product and you think we are providing good service. Please do spread the word
Dec 5, 2023

God erstatning for vanlige sigaretter

Enkel bestilling/betalingsmåte, og rask levering som brev til Norge. Grei størrelse på sigarettene og god mentholsmak.
Apr 9, 2024
Tak for rating og de fine ord.
Nov 15, 2023
God kundeservice og kommunikasjon. Fikk erstattet defekt vare uten å krangle
Apr 9, 2024
Vi kan godt lide glade kunder og forsøger at gøre hvad vi kan for at tilfredsstille dem. Tak for de fine ord
Dec 9, 2023

God oppfølging…

God oppfølging på spørsmål jeg hadde ang. feilsending og info på nettsiden
Apr 9, 2024
Glad for at vi kunne løse problemet. Altid kontakt os så vi kan hjæle.
Nov 22, 2023
Takk for rask levering, jeg ser frem til å prøve e-sigarettene dine
Apr 9, 2024
Velbekomme, vi sender samme dag som vi modtager ordren. Håber du får en god oplevelse og kommer tilbage.
Dec 29, 2023
Rask leveranse . Ville vært fint om kortinfo kunne lagres.
Apr 9, 2024
Tak for rating og kommentar. Vi kan/må og vil ikke gemme kort info. Det er en sikkerhed for dig som kunde at det ikke sker. Det er for at mindske fusk
Nov 3, 2023
elsker produktene, og nesten rask levering hver gang.
Apr 9, 2024
Det er dejligt at du kan lide vore produkter. Vi sender hver ordre samme dag som bestilling. Desværre er leveringstiden afhængig af PostNord og de er ikke altid så pålidelige
Oct 8, 2023
Lett å bestille og varene kommer raskt
Apr 9, 2024
Vi er glade at du syntes vores hjemmeside er let at bruge
Nov 2, 2023
Jeg fikk god hjelp før jeg bestilte
Apr 9, 2024
Vi gør hvad vi kan for at hjælpe vore kunder og er stolte af vores service niveau. Tak for Stjernerne