FixPart.fi/fi- Logo - reviews

FixPart.fi/fi

1,890 reviews in the last 12 months3,466 total reviews

Good

Sep 16, 2023
Pidin siitä, että toimitus tuli jämptisti ja nopeasti perille. Palvelu toimii niin kuin pitäkin - ainakin Siemensin yhteistyöpartnereille asetettujen laatustandardien mukaisesti. Olen ollut itse Siemensillä töissä service controllerina ja tiedän kokemuksestani, miten teknologian huippuyrityksen varaosapalveluilla pitäisi toimia. Ainot miinus tulee epäselvästä opastuksesta nettisivuillanne. Tilasin ensimmäiseksi väärän termoskannun mallin, koska kuvauksesta ei käynyt nopeasti ilmi se, että kannun väri oli antratsiitti. Jouduin tekemään uuden tilauksen ja palauttamaan vanhan tuotteen, koska toiveeni oli saada musta termoskannu kuten alkuperäinenkin oli. Tein tilauksen älypuhelimella ja sen pienellä näytöllä oli vaikea erottaa, kumpi väri on kyseessä. Tai ylipäätänsä mitä ero näiden kahden tuotesarjan välillä oli. Yleensä alkuperäisissä tuotteissa on mukana myös värin kuvaus. Koodikieli yksin on liian insinöörimaista ajattelua. Siihen Siemens syyllistyy myös valitettavan usein. Loppukäyttäjille koodit ovat usein kuin hepreaa.

May 23, 2023
Tuote tilattu 13.5. Eikä se ole vielä tullu perille! On oltu sähköpostitse yhteydessä asiakas palveluun kysymyksien kanssa. Saatu vastauksia, mutta ei kysymyksiimme. Olemme kertoneet mm. että lähdemme matkalle ja toimituksellä on jo kiire, aikaa enää 2 päivää, sitten ei ole vastaanottajaa ennenkuin 5.6. jälkeen. Lupaamanne toimitusajat ovat jo ylittyneet selvästi. 22.5. lähetys on ilmeisesti tullut Suomeen, mutta kun kysyimme milloin se on meillä tai mistä sen voi noutaa, siihen ei ole saatu vastausta. Meidän eläkelaisperheen näkökulmasta toimintanne on ollut kaikilta osin välttävää ja liikaa oletusarvoista sille asialle, että asiakas selvittää missä pakettimme on. Olemme hyvin pettyneitä teihin. t. Kirsti ja Esko Itäpiiri

Reviews for FixPart.fi/fi

Jul 10, 2023
I haven't received order which I made couple weeks ago. Delivery time should have been 2-4 work days.
Jul 12, 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. Unfortunately, the delivery was slightly delayed, for which we apologise. If there is still something wrong with the product, please let us know. Bram, FixPart customer service
Aug 9, 2023

Pettynyt asiakas

Tilasin tuotteen joka ei ollut sopiva palautin sen 2kuukautti sitten mutta rahoja ei ole kuulunut
Jul 14, 2023
Ei hyvältä näytä! Tilaus tehty 3.7 ja edelleen on paketti matkalla. Olen syvästi pettynyt!
Jul 17, 2023
Hyvää päivää. Olen pahoillani kuullessani, ettet ole vielä saanut tilaustasi. Näen, että se on edelleen matkalla. Olemme lähettäneet seurantatiedot, joiden avulla voit seurata lähetystä. Bram, FixPart asiakaspalvelu
Aug 16, 2023
Toimitusaika luvattu 2-4vrk, meni 8
May 15, 2023
I havn’t got the product yet so it is hard to give a very good feedback. Hopefully it comes soon.
May 16, 2023
Good day. I am sorry to hear that you have not yet received your order. I see that it is still on its way. We have sent the tracking that allows you to follow the shipment. Bram, FixPart customer service
Oct 19, 2023

Paketin toimitus

Tänään piti saada paketti, mutta en ole saanut.Joten en voi antaa hyvää arvosanaa toimituksesta.
Apr 11, 2023
In the future I love to get realistic delivery time estimation. Still waiting for my order.
Apr 12, 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. I see that there was indeed some delay because the product was out of stock. Our sincere apologies for that. I see that your order is now on its way and will be delivered soon. Michèle, FixPart customer service
May 10, 2023

Huge delay

I bought spare parts to our kitchen over two weeks ago and they still have not arrived.
May 12, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole saanut tilaustasi. Olemme yhteydessä kuljetusliikkeeseen ja olemme myös ottaneet sinuun yhteyttä asiasta. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
May 9, 2023
Fixpart works well, but delivery with Nordpost is not working at all, classless service.
May 12, 2023
Good day, I am sorry to hear that you have not received your order. We are in contact with the carrier and have also contacted you about this. Michèle, FixPart customer service
Aug 26, 2023
Huonosti pakattu . Tuote särkynyt . Toimitettu osa viallinen . Palautusohjeita ei ole .
Oct 21, 2023

Product not fitting the specified model

The sold item doesn’t fit the prescribed vacuum cleaner model referenced on your page!
Jun 10, 2023
Pari viikkoa sitten tilasin tuotteen. Ei ole vieläkään tullut. Onnetonta puuhastelua.
Jun 12, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole saanut tilaustasi. Olemme yhteydessä kuljetusliikkeeseen ja olemme myös ottaneet sinuun yhteyttä asiasta. Bram, FixPartin asiakaspalvelu
May 9, 2023
Hommatkaa oikia ihiminen sinne asiakaspalveluhun nii keskustelu sujuu paremmin.
May 12, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen. Näen, että valitettavasti emme voineet auttaa sinua kyselyssäsi, koska se ei ole mahdollista. Jos voimme auttaa teitä muussa asiassa, ilmoittakaa meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
May 15, 2023
Toimitus kesti yllättävän kauan siihen nähden mitä sivustolla luvattiin
May 16, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani, ettet saanut tilaustasi ajoissa. Valitettavasti toimitus viivästyi hieman, mistä pyydämme anteeksi. Jos tuotteessa on edelleen jotain vikaa, pyydämme ilmoittamaan siitä meille. Bram, FixPart asiakaspalvelu
Feb 25, 2023
Well, i still have't got the part so you can imagin at keast two things.
Mar 1, 2023
Good day, I am sorry to hear that you have not yet received your order. According to our records, it has been delivered by now. If you still have not received it, please let us know. Michèle, FixPart customer service
Jun 28, 2023
Tavara ei ole tullut. Vähän huono arvostella muuta kuin toimitusta.
Jun 29, 2023
Hyvää päivää. Olen pahoillani kuullessani, ettet ole vielä saanut tilaustasi. Näen, että se on edelleen matkalla. Olemme lähettäneet seurantatiedot, joiden avulla voit seurata lähetystä. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Jun 26, 2023
Tilatun tuotteen toimitusaika ei päde (on pitempi,mitä luvataan).
Jun 28, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani, ettet saanut tilaustasi ajoissa. Valitettavasti toimitus viivästyi hieman, mistä pyydämme anteeksi. Jos tuotteessa on edelleen jotain vikaa, pyydämme ilmoittamaan siitä meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Sep 16, 2023
Customer servive is slow and you make returning items difficult
Apr 26, 2023
Aivan surkia homma palauttaa tuote. Ikinä en enää tilaa mitään
May 2, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen. Jos haluat palauttaa tuotteen ja se on tilattu väärin, palautuskustannukset ovat sinun kustannuksellasi. Korvaamme kuitenkin palautuslähetyksen kustannukset. Jos sinulla on vielä kysyttävää tästä, kerro meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 13, 2023
Todella hankalaa asioida ja löytää oikea tuote. En suosittele!