FixPart.fi/fi- Logo - reviews

FixPart.fi/fi

1,890 reviews in the last 12 months3,466 total reviews

Good

Sep 16, 2023
Pidin siitä, että toimitus tuli jämptisti ja nopeasti perille. Palvelu toimii niin kuin pitäkin - ainakin Siemensin yhteistyöpartnereille asetettujen laatustandardien mukaisesti. Olen ollut itse Siemensillä töissä service controllerina ja tiedän kokemuksestani, miten teknologian huippuyrityksen varaosapalveluilla pitäisi toimia. Ainot miinus tulee epäselvästä opastuksesta nettisivuillanne. Tilasin ensimmäiseksi väärän termoskannun mallin, koska kuvauksesta ei käynyt nopeasti ilmi se, että kannun väri oli antratsiitti. Jouduin tekemään uuden tilauksen ja palauttamaan vanhan tuotteen, koska toiveeni oli saada musta termoskannu kuten alkuperäinenkin oli. Tein tilauksen älypuhelimella ja sen pienellä näytöllä oli vaikea erottaa, kumpi väri on kyseessä. Tai ylipäätänsä mitä ero näiden kahden tuotesarjan välillä oli. Yleensä alkuperäisissä tuotteissa on mukana myös värin kuvaus. Koodikieli yksin on liian insinöörimaista ajattelua. Siihen Siemens syyllistyy myös valitettavan usein. Loppukäyttäjille koodit ovat usein kuin hepreaa.

May 23, 2023
Tuote tilattu 13.5. Eikä se ole vielä tullu perille! On oltu sähköpostitse yhteydessä asiakas palveluun kysymyksien kanssa. Saatu vastauksia, mutta ei kysymyksiimme. Olemme kertoneet mm. että lähdemme matkalle ja toimituksellä on jo kiire, aikaa enää 2 päivää, sitten ei ole vastaanottajaa ennenkuin 5.6. jälkeen. Lupaamanne toimitusajat ovat jo ylittyneet selvästi. 22.5. lähetys on ilmeisesti tullut Suomeen, mutta kun kysyimme milloin se on meillä tai mistä sen voi noutaa, siihen ei ole saatu vastausta. Meidän eläkelaisperheen näkökulmasta toimintanne on ollut kaikilta osin välttävää ja liikaa oletusarvoista sille asialle, että asiakas selvittää missä pakettimme on. Olemme hyvin pettyneitä teihin. t. Kirsti ja Esko Itäpiiri

Reviews for FixPart.fi/fi

Jul 27, 2023
Ei vastata sähköposteihin. Toimitus myöhässä. Tuote maksettu.
Jul 27, 2023
Hyvää päivää, ikävä kuulla, että tilaustasi ei ole vastaanotettu. Olemme yhteydessä liikenteenharjoittajaan ja olemme myös sinuun yhteydessä tässä asiassa. Bram, asiakaspalvelu FixPart
Apr 28, 2023
Luokaton asiakaspalvelu, viikkoon ei saa mitään vastauksia.
May 2, 2023
Hyvää päivää, Olen pahoillani kuullessani, että et ole saanut meiltä vastausta. Olemme lähettäneet sinulle ohjeet tuotteen palauttamisesta. Se on saattanut päätyä roskapostiin, joten tarkista se myös sieltä. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Feb 25, 2023
Lower prices and let customer choose the way of delivery!!!
Mar 1, 2023
Good day, sorry to hear that you are not satisfied. We have a cheaper alternative for many products. If you would like more information on which products are available for your devices or more infromation on shipping methods, please let us know. Michèle, FixPart customer service
Feb 28, 2023
Laitoin jo palautuspyynnön ja ette ole vastanneet siihen.
Mar 2, 2023
Hyvää päivää, näen, että et ole tilannut oikeaa ylpeyttä. Olemme ottaneet sinuun yhteyttä antaaksemme sinulle lisätietoja. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Sep 26, 2023
You should deliver all the products that have been payed
Feb 25, 2023
Palattekysely kyllä tulee, tilattua tuotetta ei vain näy
Mar 1, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani siitä. Olemme ottaneet sinuun yhteyttä selvittääksemme asiat. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Apr 25, 2023

Ovenkahva jääkaappiin

Tuotteen toimituksessa kotiovelle kesti 20 arkipäivää.
May 2, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani, ettet saanut tilaustasi ajoissa. Näen, että viivästys johtui siitä, että tuote oli loppunut varastosta. Pahoittelemme sitä vilpittömästi. Näen, että tilauksesi on nyt toimitettu. Jos jotain on vielä vialla, ilmoittakaa meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Jul 26, 2023
Toimitusaika surkean pitkä lupauksista huolimatta.
Jul 27, 2023
Hyvää päivää, ikävä kuulla, että tilaustasi ei ole saapunut ajoissa. Näen, että kehyksessä on ollut jonkin verran gewertigungia, koska tuotetta ei ollut ennalta määrätty. Vilpittömät pahoittelumme siitä. Näen, että tilauksesi on nyt toimitettu. Jos jokin on vialla, ilmoita siitä meille. Bram, asiakaspalvelu FixPart
Apr 17, 2023
Deliver according to what is promised on website
Apr 21, 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. Unfortunately, the delivery was slightly delayed, for which we apologise. Should there still be something wrong with the product, please let us know. Michèle, FixPart customer service
Mar 16, 2023
Palkatkaa asiakaspalvelija joka ymmärtää Suomea
Mar 16, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole tyytyväinen. Näen, että tilauksesi on nyt toimitettu. Jos tuotteessa on jotain vikaa, pyydämme teitä ilmoittamaan siitä meille. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Jun 29, 2023
Kallis kahva, eikä istu oveen niinkuin pitäs
Jul 3, 2023
Hyvää päivää, olen pahoillani, että tuote ei sovi laitteeseesi. Olemme ottaneet sinuun yhteyttä nähdaksemme, mitä voimme tehdä hyväksesi. Pahoittelumme epämukavuudesta. Michèle, FixPartin asiakaspalvelu
Aug 19, 2023
Part was wrong, haven´t get the right part.
Sep 7, 2023
return process is very difficult and slow.
Jul 20, 2023
I have no information where my parcel is…
Jul 21, 2023
Good day, I am sorry to hear that you have not received your order. We are in contact with the carrier and have also contacted you about this. Bram, FixPart customer service
Apr 10, 2023
Haven’t still even received the package.
Apr 11, 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. Unfortunately, the delivery was slightly delayed, for which we apologise. We are in contact with the carrier to still deliver it as soon as possible. Michèle, Customer Service FixPart
May 16, 2023
I have not received the delivery yet
May 17, 2023
Good day, I am sorry to hear that you have not received your order. I see that it should have been delivered. We have contacted you to sort things out. Michèle, FixPart customer service
Sep 9, 2023
Väärät osat tulivat ja yksi puuttui
May 11, 2023
TAVARA EU OLE VIELÄKÄÄN SAAPUNUT:(
Jan 23, 2024
Tein tilaus ja en ole saanut sitä
Jan 24, 2024
Hyvää päivää, olen pahoillani kuullessani, ettet ole saanut tilaustasi. Olemme yhteydessä kuljetusliikkeeseen ja olemme myös ottaneet sinuun yhteyttä asiasta. Bram, FixPartin asiakaspalvelu
Oct 24, 2023
2 weeks and order not here. Poor.